Avatar billede mikeo Nybegynder
28. juni 2005 - 12:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Al data slettet fra brugerkonti

Jeg har følgende problem:

Når en brugers tilhørforhold ændres på min domainserver, til f.eks. ikke længere at være medlem af administrator, og brugeren logger på sin computer igen, er alle brugerens personlie instillinger (inkl. alt på skrivebordet og i my documents) væk!
Lokalmaskinerne er windows xp med seneste opdateringer.

Jeg har prøvet at søge efter brugerens file, men der er tilsyneladende helt væk :-(

Er der nogen ved hvorfor det sker?
Hvordan undgår man det?
Og er der nogen mulighed for at få de tabte data tilbage?
Avatar billede mikeo Nybegynder
28. juni 2005 - 12:47 #1
Det samme problem opstår også når en brugers tilhørsforhold ændres til at være medlem af administrator...
Avatar billede screem_brille Novice
28. juni 2005 - 12:49 #2
ja, det burde være i din backup ?
Avatar billede mikeo Nybegynder
28. juni 2005 - 13:04 #3
hmmm der kan jeg ikke finde noget.
Der er heller ikke en eneste bkf fil på computeren :S
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2005 - 13:28 #4
Det du beskriver er ikke normalt. At ændre medlemskabet af en gruppe, ændrer ikke de indstillinger/filer brugeren har lokalt.
Er du sikker på at du ikke sletter brugeren og opretter brugeren igen?
:-)
Avatar billede mikeo Nybegynder
28. juni 2005 - 13:48 #5
Ja vi kan hurtigt blive enige om at det ikke er normalt :-)

Når brugen logger på efter tilhørsforholdet er blevet ændret, er det med det password brugeren selv har haft lavet. Så kontoen kan vel ikke være blevet slettet...
Avatar billede mikeo Nybegynder
02. august 2005 - 11:25 #6
Ser ikke ud til at der er nogen der kan hjælpe :-(