Avatar billede dme Nybegynder
07. april 2001 - 16:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med sidetal i Word2000

Hejsa!

Jeg har i min sidefod i word-dokument følgende stående: Side X af Y

Hvor X er sidetallet og Y er antallet af sider.

Det hele ser fint ud i selve Word-dokumentet, men når jeg printer ud ser det sådan ud:
Side 1 af 1
Side 2 af 2
osv...

Hvis jeg tager over til en af mine kammerater som har samme printer og udskriver dokumentet ser det rigtigt ud.

Hvad er der galt?

/David
Avatar billede tentakkel Nybegynder
07. april 2001 - 16:46 #1
Hos mig gør den det samme, Jeg har Word 2000 DK - jeg ved ikke om din ven har ENG - det kunne være det

Men jeg Mener bestems at hvis du ikke lukker dokumentet efter ud har insdast en sude x af y - så skriver den dem rigtigt ud - altså løsningen er at du først laver \"side x af y\" lige inden du skal printe ud
Avatar billede dme Nybegynder
07. april 2001 - 17:01 #2
Hej tentakkel!

Det funkede desværre ikke :o(.

/David
Avatar billede tentakkel Nybegynder
07. april 2001 - 17:05 #3
hmm %&&M$%¤#M$¤%&M$#%#$M$£&#½§M$ er det eneste man kan sige
Avatar billede johs_j Novice
08. april 2001 - 19:27 #4
Gå ind i Funktioner og indstillinger, fanen udskriv og check Opdater felter.

Klik på Vis Udskrift knappen. Når du vender tilbage til dokumentet viser sidenumre korrekt. Fejlen var også i Office 97.

mvh
Johs. J.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2001 - 10:27 #5
Det er vist desværre et af Microsoft generelle problemer - det ser fint ud på skærmen (vis udskrift), men i selve udskriften går det galt.

Jeg har løst problemet med en makro, der indsætter feltet \"PAGE \" af og feltet \"NUMPAGES \" i sidefoden. Dette virker upåklageligt.

mvh AMH
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2001 - 10:42 #6
Som en lille ekstra tilføjelse, burde du måske også se mccookie\'s spøgsmål \" Sidenummer af antal sider i Word 2000 \" som blev stillet den 27/3.
mvh AMH