Avatar billede -crazydane- Nybegynder
28. juni 2005 - 08:48 Der er 3 kommentarer

Jeg mangler en chat.. en der kan lave en til mig

Den skal laves i PhP/Flash til en mamboside.

Den skal indeholde flg:

1) Mulighed for at se forskel om brugerene er M eller K
2) Mulighed for webchat
3) Mulighed for at højreklikke på bruger og skrive privat, send mail, se profil, blokere.
4) Mulighed for at se om online brugere på chatten har billede.
5) Flere chatrums som er bestemt af administrator.
Den må gerne minde om Dating.dk chat.. selvfølgelig bare MEGET bedre :-D

Hvad kan det koste?

Smid mig en mail på renejersild@msn.com
Avatar billede cautoo Nybegynder
28. juni 2005 - 13:49 #1
Prisen kan variere meget.
Dating har en rimelig avanceret profildel. Du nævnter slet ikke noget om hvordan du forventer profiler og sådan.
Umidelbart så nævner du at følgende ting skal være muligt at angive for brugeren:
brugernavn, køn og billede.
Brugeren skal kunne sende lokale beskeder til hinanden.
Men hvis det er dating er der jo en helt masse andre detaljer, som egen beskrivelse, fødselsdato og sådan. Dating er vist også betalingsgateway. Så kommer der nogle løbende betalinger til bl.a. PBS.

Jeg vil gerne give dig et tilbud på en sådan side, hvis du skriver lidt nærmere om hvor meget Dating du vil have, så skal jeg komme med et prisbud.
Nævn også om designet er lavet på forhånd, skal siden sættes ind i forbindelse med en anden allerede eksisterende side.
Du kan kontakte mig på:
E-mail: dhellner@jubiimail.dk
MSN messenger: dennis.ssh@computer.dk
Avatar billede Mik2000 Professor
29. juni 2005 - 01:19 #2
Jeg vil også gerne give et tilbud på siden hvis du ønsker det. Skriv til kim@techshop.dk

Se mere om os på www.techshop.dk
Avatar billede webcreator Nybegynder
30. juni 2005 - 09:51 #3
Hej Crazydane.

Jeg går ud fra, at der ud over chatten også skal laves et profilsystem. Jeg ser imidlertid ikke antallet af informationer i et sådan system som en faktor, der vil forlænge udviklingstiden og dermed omkostningerne betydeligt. I realiteten er det et spørgsmål om at tilføje lidt ekstra felter i en database og indtastningsfelter til en bruger. Der er naturligvis også noget validering af information, men umiddelbart vil jeg mene, at det alt sammen er noget der kan udvides i løbet af få timer.

Mht. chatten, så lyder det som om, at du er rimelig sikker på hvad du vil have, hvilket er fint. Ud over selve chatten, får du også brug for et login system - til både chat og profil. Jeg går i øvrigt også ud fra, at brugerne skal kunne redigere deres profiler (?). Vil der ligeledes blive brug for et administrationssystem, hvor man kan fx deaktivere brugere, slette dem, redigere teksten i deres profiler mm. ?

Alt afhængig af hvad du skal have med ud over profil-systemet, login og selve chatten, så vil jeg mene, at jeg kan lave det for dig til omkring 5-6000 kroner - og så har jeg tilmed givet dig en pæn sommerferie-rabat :)

Hvis du smider din e-mail herinde, så kan jeg kontakte dig, hvis du ønsker det. Så kan jeg også sende dig et par referencer.