Avatar billede x-pander Nybegynder
28. juni 2005 - 03:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Half-Life 2 fejl

Hej

Jeg har søgt på google i meget lang tid nu, men uden held.
Jeg har installeret Half-Life 2 på ny, men når det starter, siger det: "gameinfo.txt doesn't exist in hl2."
Alle de steder på google der har tekst der indeholder gameinfo.txt, handler alt sammen om at lave sine egne ting og maps og alt muligt SDK-materiale.
Men jeg vil bare spille spillet...¨

Nogen der kender noget til det?

P.S. Jeg har prøvet at få garrymod ind, men uden held. Kunne der ligge noget der?

Hilsen XP
Avatar billede spif2001 Nybegynder
28. juni 2005 - 08:25 #1
Så vidt jeg kan læse mig frem til, så bliver der lavet et "HL2" bibliotek inde i C:\Program Files\Steam\SteamApps\your email\sourcesdk hvor den ikke skal være...

For at forbedre det, kan man slette det sourcesdk bibliotek helt og så vender den tilbage til original konfigurationen.

Rådet er givet som det er - ingen garantier medfølger :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. juni 2005 - 11:12 #2
er det er demo eller en "rigtig" version du forsøger dig med?

ovenstående lyder fint, prøv det.
ellers må du ind på de tyske fora (det ser ud til at mange der har samme issue)
Avatar billede vexer Nybegynder
28. juni 2005 - 20:11 #3
Eller også prøve noget så simplet som en geninstalation
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. juni 2005 - 22:03 #4
vexer---"Jeg har installeret Half-Life 2 på ny" ...vi gætter på at han har prøvet det ;)

en tysker:
http://cs.gamer-scene.com/sthread.php?start=0&fid=65&tid=108#5
Avatar billede vexer Nybegynder
28. juni 2005 - 23:11 #5
lol oops.. my bad :D
Avatar billede x-pander Nybegynder
29. juni 2005 - 01:31 #6
Ja, jeg prøver at afinstallere og installere igen, men jeg vil ikke bruge Gmod mere, det kunne jeg ikke få til at virke, og jeg har slette alt der hedder SDK og gmod...
:(

Men jeg prøver lige med afinstallation.

Undskyld ventetiden, kom først til computern i dag igen...
Avatar billede mobius6 Juniormester
29. juni 2005 - 06:21 #7
du har ikke svarret på om det er en DEMO eller det fulde game du sidder med....
Avatar billede x-pander Nybegynder
29. juni 2005 - 16:42 #8
Undskyld, det er fuld version.

Og det hjalp ikke at afinstallere. Skal jeg virkelig til at formatere min comp bare for det?
Avatar billede mobius6 Juniormester
29. juni 2005 - 17:09 #9
har du læst det tyske link?

ellers prøv at spørge i et gamer forum, der er nok langt bedre chance for at der sidder nogen der med det samme problem og evt. en løsning...

http://www.hl2world.com/bbs/

http://www.halflife2.net/forums/

og saa videre...
Avatar billede x-pander Nybegynder
29. juni 2005 - 17:26 #10
Nej kan ikke særlig meget tysk... Men prøver de andre fora.

Tak for hjælpen...
Avatar billede x-pander Nybegynder
20. juli 2005 - 21:57 #11
ups, blev ikke lukket.
Avatar billede x-pander Nybegynder
20. juli 2005 - 21:57 #12
asd