Avatar billede stoney2000 Nybegynder
07. april 2001 - 16:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp tnt2!!!!

jeg har tidligere kørt med et matrox g200 som skærmkort og et voodoo2 som accelerator kort. nu har jeg pillet begge disse kort ud og erstatet matrox g 200 med et riva tnt2 M64. men når jeg starter computeren siger den en fejl \"glideinit glide2x.dll expected for voodoo2\" eller noget i den stil. hvad skal jeg gøre for lige nu kører jeg med software opløsning. også en anden ting kan jeg bruge mit voodoo2 accelerator kort som accelerator til tnt2 kortet
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. april 2001 - 16:43 #1
Du skal installere nvidia\'s tnt2-drivere. www.nvidia.com/drivers

/vh
Simon
Avatar billede stoney2000 Nybegynder
07. april 2001 - 17:04 #2
nomiz<<< det har jeg gjort men når jeg genstarter cpu laver den blå skærm hvor jeg kun kan genstarte derefter kommer jeg ind i computeren i den laveste opløsning med mindste farver. og så siger den en fejl om mit tidligere accelerator kort. nomiz kan jeg forresten bruge voodoo2 som accelerator kort til riva tnt2 M64
Avatar billede mlj Nybegynder
07. april 2001 - 17:09 #3
Fjern alle grafikkort drivere. Genstart. Installer tnt2-driverne.

TNT2 er hurtigere end voodoo til 3d, så selv om man kunne, skal du ikke gøre det.