Avatar billede bruggisser Nybegynder
27. juni 2005 - 20:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Mangler ét banner til min hjemmeside

Hej!

Jeg står og mangler ét banner til min hjemmeside. Adressen er www.Bruggisser.dk!

Banneret skal indeholde teksten: Rødovre U16 - Danske Mestre 04-05

Farverne må meget gerne mache de øvrige farver på siden (Vil rød/hvid passe ind??).

Det ville være KANON, hvis man kunne få Rødovres logo med. Jeg har desværre ikke selv et ordentligt logo liggende, så håber i kan finde et selv!?

Derudover er det "pretty much up to yourself" hvad i vil lave. Jeg kræver kun, at banneret er pænt og passer ind...

Med venlig Hilsen
Patrick Bruggisser
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. juni 2005 - 22:24 #1
Avatar billede bruggisser Nybegynder
27. juni 2005 - 23:11 #2
Jeg kan godt lide logoet, men er det ikke lidt kedeligt?
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. juni 2005 - 23:24 #3
Har du evt. et billede af den pokal i vandt?
Avatar billede bruggisser Nybegynder
27. juni 2005 - 23:29 #4
Nej - Desværre... Jeg har faktisk overhovedet ingen billeder som du eller I kan bruge til hjælp.
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. juni 2005 - 23:51 #5
Nye farver, men svært at gøre det spændende helt uden billeder http://www.upitfree.dk/upload/files/B_U16_2.jpg
Avatar billede bruggisser Nybegynder
27. juni 2005 - 23:58 #6
Helt sikkert bedre end før... meget! Men jeg venter lidt og forhører mig rundt omkring (Afviser det ikke. I hvert fald ikke endnu.)
Avatar billede macmops Nybegynder
01. juli 2005 - 09:52 #7
Har du fået det banner forslag jeg sendte til din e-mail?
Avatar billede bruggisser Nybegynder
01. juli 2005 - 10:46 #8
Jo.. Det har jeg fået. Men har først lige set det =)

Jeg kan godt lide farverne og ishockeyspilleren :) Kan du gøre banneret breddere og så lave skriften lidt mere "spændende"?
Avatar billede macmops Nybegynder
01. juli 2005 - 10:48 #9
tjooh...det kunne jeg da sagtens finde ud af....har dog lige et spørgsmål til dig. I tilfælde af du vælger at bruge det, må jeg så linke til det via mit eget site?
Avatar billede macmops Nybegynder
01. juli 2005 - 10:52 #10
skal dog lige vide hvilken text du mener helt præcist...er det begge eller???
Avatar billede macmops Nybegynder
01. juli 2005 - 12:47 #11
har sendt dig et forslag til banner på din email
Avatar billede macmops Nybegynder
01. juli 2005 - 13:31 #12
vil du ha' det bredere end 624px?
Avatar billede helle100 Nybegynder
01. juli 2005 - 17:24 #13
Avatar billede jonas_c Nybegynder
02. juli 2005 - 16:08 #14
Du vil vel gerne have noget der passer til farverne på din/jeres hjemmeside ik??
jeg vil forslå at folk tænkte lidt mere i lyse blå baner?
Avatar billede helle100 Nybegynder
02. juli 2005 - 18:44 #15
Lidt svært, hvis det også samtidigt skal passe til Rødovre's farver...
Avatar billede macmops Nybegynder
03. juli 2005 - 22:58 #16
jeg går udfra det er afsluttet? Jeg foreslår du kontakter mig via mail hvis du mangler andet. ;o)
Avatar billede helle100 Nybegynder
04. juli 2005 - 01:43 #17
husk nu lige at lægge dit banner ud, så alle kan se det...
Avatar billede macmops Nybegynder
04. juli 2005 - 10:31 #18
du kan se det på hans hjemme side....hvor skal jeg ellers ligge det?