Avatar billede vabis Nybegynder
07. april 2001 - 15:34 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Montering af brænder???

Hej !
Jeg skal montere en Plaxtorbrænder og så ville jeg lige høre om der er noget specielt jeg skal være opmærksom på. Der er iforvejen et cd-rom drev som er monteret efter harddisken.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
07. april 2001 - 15:35 #1
Nej det er der ikke!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
07. april 2001 - 15:37 #2
Tja vend strøm stikket rigtigt
Avatar billede biver.dk Nybegynder
07. april 2001 - 15:38 #3
Mit var faktisk også et svar!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. april 2001 - 15:40 #4
Jeg har selv lige monteret en ny brænder det var dog en lite-on, det gik helt smertefrit, så der er ikke noget og være opmærksom på :-)
Avatar billede mjl Nybegynder
07. april 2001 - 15:46 #5
Sæt din Plextor som master på ide2
Avatar billede mjl Nybegynder
07. april 2001 - 15:47 #6
IDE1
HD-master
CD-ROM slave

IDE2
Plextor - master
Avatar billede mjl Nybegynder
07. april 2001 - 15:47 #7
Evt. extra HD - som slave på IDE2
Avatar billede vabis Nybegynder
07. april 2001 - 15:53 #8
Jeg bliver gang på gang overrasket over hvor hurtig man (jeg) får hjælp herfra.
Tak.
Avatar billede msmows Nybegynder
07. april 2001 - 19:30 #9
Faktisk burde mjl have point, da der er noget at tage hensyn til, nemlig det mjl siger. Desværre bjarke-b har du ikke ret, du har bare været heldig, hvilket jo heller ikke er så dårligt.