Avatar billede sofie-lykkebo Nybegynder
27. juni 2005 - 17:08 Der er 5 kommentarer

Søger designer hosting firma side (løn)

Hej mit navn er Sofie Lykkebo

Jeg/vi søger i øjeblikket en designer som kan sammensætte et allerede eksisterende design som kan ses her på denne test side: http://www.art0.frac.dk/html/

Vi skal have færdigjort siden (altså få smidt noget tekst ind og få ordnet links og sådan så sitet virker!

Det kræver altså du har erfaring med html (php er selvf ikke dårligt selvom det nok slet ikke bliver nødvendigt)

Løn: vi betaler gratis hosting for dig i 1 år og sørger for 2 domæner til dig eller dit firma..! alt sammen selvf gratis!

Hvis dette vækker interresse så tilføj mig til din msn sofie.lykkebo@hotmail.com så snakkes vi videre!

tak!
Avatar billede younk-dk Nybegynder
27. juni 2005 - 23:43 #1
er da frisk, har kontaktet dig.
Avatar billede boye_dk Nybegynder
21. juli 2005 - 00:47 #2
vil gerne være med til at kode siden :) og så lidt design også :D
Avatar billede boye_dk Nybegynder
21. juli 2005 - 00:47 #3
hov :D
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
22. juli 2005 - 02:19 #4
skriv til rasmusvj@hotmail.com

Jeg kan hvad du mangler, men hoster i alt? også erotik?
Avatar billede e_w Nybegynder
26. august 2005 - 12:18 #5
hejsa, kan godt hjælpe dig!