Avatar billede whizzper Nybegynder
27. juni 2005 - 00:38 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Wap opsætning hos Tele2

Hej..

Er der mulighed for at kunne bruge WAP hvis man har Tele2Mobil abonoment?
Jeg er nemlig godt træt af at jeg ikke kan bruge det mere, da jeg havde TDC kunne jeg godt, men spørgesmålet er om jeg kan nu?
Hvis jeg kan, hvor kan jeg bestille opsætningen, eller selv sætte det op?
Avatar billede aros Nybegynder
27. juni 2005 - 07:35 #1
her er et direkte link til hvad du skal gøre, din tlf skal dog understøtte wap via gprs for at du kan benytte det:
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_golive_wap&t2page=privat_mobil_golive_wap
Avatar billede whizzper Nybegynder
27. juni 2005 - 17:01 #2
Har været derinde 3 gange nu, men har aldrig fået den opsætning fra dem jeg skulle have :s
Avatar billede whizzper Nybegynder
08. juli 2005 - 20:07 #3
lukker spg...
jeg har prøvet at spørge på mobildebat.dk og jeg et svar jeg kunne bruge