Avatar billede creet Nybegynder
26. juni 2005 - 22:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Upload - Kan kun uploade GIF ? Hjælp !

Hej jeg har en side hvor man skal kunne uploade.. MEN jeg kan kun uploade GIF filer.. eller det vil sige jeg kan uploade alle salgs men den viser kun GIF filer.. Kan du hjælpe så skriv til creet@weah.dk og få "kilden" til det..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juni 2005 - 22:47 #1
Husk Ekspertens regler:

[Det er ikke tilladt at]

§2.1.12: "tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere."

§2.1.13: "tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget)."

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

/theSurfer
Avatar billede leif Seniormester
26. juni 2005 - 22:51 #2
Skriv noget mere her så skal vi hjælpe dig !
Avatar billede creet Nybegynder
03. juli 2005 - 19:19 #3
okay..
Avatar billede creet Nybegynder
15. juli 2005 - 11:55 #4
OPRETTER EN NY ANNONCE SÅ