Avatar billede kon Nybegynder
07. april 2001 - 13:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Grafik - logo m.m.

Er der nogen, som gider komme med et forslag til grafik som kan bruges til logo m.m. ?
Jeg har tænkt mig at bruge kvinde og mande symbolene og inde i \"cirklerne\" skal der være et rødt kors med blå og hvid kant
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
07. april 2001 - 15:11 #2
FEDE FUSKER!!!
Avatar billede Trine Nybegynder
07. april 2001 - 16:07 #3
Jeg skal nok komme med et forslag.

Trine / Misskat
Avatar billede kon Nybegynder
07. april 2001 - 16:14 #4
Sikken nogen reaktioner, jeg skulle måske oprette spørgsmålet i en anden katogori, men det er jo i mod reglerne.
Håber der kommer nogen posetive reaktioner ?
Avatar billede kon Nybegynder
08. april 2001 - 00:53 #6
Det ser da flot ud misskat, er det muligt at se hvor langt ned i størrelse man kan komme uden at det går ud over detaljer.
Er det muligt at lave en meget lille gif version, en som man kan ha på samtlige sider - oppe eller nede i et hjørne ?
Avatar billede Trine Nybegynder
08. april 2001 - 08:53 #7
Ja, det prøver jeg med det samme :-)
Avatar billede Trine Nybegynder
08. april 2001 - 08:58 #8
Avatar billede kon Nybegynder
08. april 2001 - 10:48 #9
Jamen det var da flot, tak skal du ha !
Avatar billede kon Nybegynder
08. april 2001 - 10:52 #10
Hej igen

Nu kan jeg se at det er BMP filer.
Er det nemt at konvertere til jpg eller gif ?
Avatar billede Trine Nybegynder
08. april 2001 - 11:25 #11
Det er da GIF-filer. Det har da intet at gøre med BMP-filer. Hvad mener du egentlig?
Avatar billede kon Nybegynder
08. april 2001 - 14:36 #12
Hvorfor blir gif-filerne, som misskat har lavet til BMP-filer når man \"grabber\" ?
Har andre samme problem ???????????
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. april 2001 - 18:09 #13
kon> Det skulle du have tænkt på inden du bruget 300 point til et logo. Nu har du ikke flere point, og kan derfor ikke stille flere spørgsmål.

/per
Avatar billede ginad1 Nybegynder
09. april 2001 - 14:25 #14
Hoejrup, excuse me, men fuck hvor er du dum i nakken, har du ikke andet at give dig til end at svine folk til med lamme 15 årige kommentarer, faa dig et liv, svar ordentligt eller skrid !!!
Avatar billede Trine Nybegynder
09. april 2001 - 14:27 #15
Hihi...det må du nok sige.