Avatar billede tnm Nybegynder
26. juni 2005 - 01:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jønkes hjemmeside

Hej,

"HA-rockeren Jørn Jønke Nielsen har genåbnet sin hjemmeside, der ellers blev lukket af Aalborg Politi tirsdag eftermiddag. Det oplyser DR Nordjylland."

Er der nogen der kender adressen? Jeg får ikke noget brugbart frem på www.jonke.nu
Avatar billede sardinen Nybegynder
26. juni 2005 - 03:05 #1
Avatar billede tnm Nybegynder
26. juni 2005 - 23:27 #2
Hmm... okay, det var hurtigt de fik lukket den ned igen.
Avatar billede sardinen Nybegynder
27. juni 2005 - 09:07 #3
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede gammelmcer Nybegynder
28. februar 2009 - 20:04 #4
Hej Jønke, verden er uretfærdig, det er muligt du har lavet noget lort, slået ihjel osv. derfor skal du ikke dømmes for evigt. Det er på grænsen til heksejagt. Få hellere de sorte svin ud af landet når de ikke kan finde ud af at det er DK der har taget imod dem: " skik følge eller land fly ". Held og lykke til dig og dine brødre i HA.

Mange hilsner

Gammmelmcer