Avatar billede forest Nybegynder
25. juni 2005 - 17:50 Der er 9 kommentarer

Mit spil virker ikke

HeYsan! Jeg har købt den nye Battlefield 2, men det virker ikke rigtigt, den går lige ind i spillet, men så hopper den ud igen.. Jeg har prøvet at installere spillet flere gange men det ændrer ikke noget.. Hvad kan der være galt med min pc?
Avatar billede Slater Ekspert
25. juni 2005 - 17:54 #1
Der kan være rigtig meget galt med de sparsomme oplysninger du giver os.

Får du nogen fejlmeddelelse? Hvor langt kommer den ind i spillet før den hopper ud igen? Når du at se nogle skærmbilleder, eller går den bare i sort dør?
Avatar billede forest Nybegynder
25. juni 2005 - 17:57 #2
Ved ikke rigtigt hvad jeg ellers skal sige.. Men der kommer ingen fejlmelding.. Den kommer kun frem med logoet så kommer den tilbage til skrivebordet.. Og så nogle gang går skærmen i sort nogle sekunder, men kommer hurtigt tilbage til skriverbordet..
Avatar billede boxer Nybegynder
25. juni 2005 - 18:12 #3
Kan du ikke fortælle om specifikationerne på din PC? Så som hvor mange ram du har og hvilket grafikkort og hvad din CPU yder.
Avatar billede ullum Praktikant
25. juni 2005 - 18:22 #4
er det et originalt spil?????????
Avatar billede forest Nybegynder
25. juni 2005 - 18:24 #5
Jo.. Grafikkort: NVIDIA GeForce 10 4800 SE, 128 mb.. 512 ram har den.. 2,40 ghz.. Ved ikke hvad i ellers vil vide..?
Avatar billede forest Nybegynder
25. juni 2005 - 18:25 #6
Ja spillet er originalt..
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2005 - 20:57 #7
forest> du stiller spørgsmål, så du skal kun svare - på den måde undgår du også at acceptere eget svar og derved lukke spørgsmålet for tidligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2005 - 20:58 #8
"du stiller spørgsmål, så du skal kun svare" rettes til "du stiller spørgsmål, så du skal kun kommentere" :)
Avatar billede forest Nybegynder
25. juni 2005 - 21:22 #9
Okay.. Tak tak..