Avatar billede nfotx2 Nybegynder
25. juni 2005 - 16:54 Der er 6 kommentarer

ASP Upload

Jeg sidder og prøver at lave et lille administrationsmodul til min side, i asp. Det jeg gerne ville lave var et script der gør mig i stand til at uploade et billede til serveren, så jeg ikke behøver at logge på ftp'en hver gang jeg skal lægge et nyt billede ud.

Er der nogen der har nogen anelse om hvordan det kan gøres?
Avatar billede trekkies Juniormester
25. juni 2005 - 16:59 #1
Du skal først finde ud af hvilket upload program til er med til dit web sted.
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
25. juni 2005 - 17:25 #2
hmm... det var da en udemærket idé ;)
Avatar billede trekkies Juniormester
25. juni 2005 - 17:27 #3
Har du selv en server eller ligger din side hos en udbyder?

Hvis det er hos en udbyder:
Du skulle gerne kunne finde oplysningerne hos dem.
Avatar billede trekkies Juniormester
25. juni 2005 - 21:42 #4
Hvordan går det?

Har du fundet ud af det, ellers kan du give mig dit web udbyders adresse, så kan jeg finde ud af det for dig.
Avatar billede trekkies Juniormester
27. juni 2005 - 17:34 #5
Hvis du har brug for hjælp så må du komme med nogle oplysninger :)
Avatar billede trekkies Juniormester
29. juni 2005 - 19:34 #6
Hvordan går det?