Avatar billede ellenje Nybegynder
24. juni 2005 - 22:35 Der er 5 kommentarer

hvordan få jeg netværksnøgle til linksys

Hej..jeg har en trådløs netværk og den kører devil_dj og hvergang jeg vil have den til at køre på linksys vil den have netværksnøgle, hvor få jeg den fra??

På forhånd tak
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. juni 2005 - 23:36 #1
<ellenje>: Hvad har alle dine gamle spm. gjort siden de tilsyneladende er glemt:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=ellenje&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp (19 stk.)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. juni 2005 - 23:37 #2
Hvad betyder : devil_dj ???
Avatar billede ellenje Nybegynder
25. juni 2005 - 10:09 #3
unskyld med det gamle spørgsmål..Jeg vil gerne sige det er ok allesammen undtagen den til sidst..hvad skal jeg gøre med de gamle spørgsmål??
Avatar billede ellenje Nybegynder
25. juni 2005 - 10:11 #4
For at jeg kan bruge linksys kræver den netværksnøgle, men den køre på uden linksys nu hvor navnet er devil_dj jeg formoder det er navnet på når man ikke bruger linksys..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. juni 2005 - 10:33 #5