Avatar billede wolfdunky Nybegynder
24. juni 2005 - 22:06 Der er 3 kommentarer

.EXE til mac

hey...
jeg har høret man kan få et program til mac så man kan spille .EXE
over en MAC
så vil gerne vidde hva det program hedder for har lige købt en mac her for et styk tid siden men har stadig nogle spil som jeg gerne vill bruge endnu..
så hvis i kan svare mig på hvad det program hedder så er i bare nogle M8´s 4 ever
Avatar billede coderdk Praktikant
24. juni 2005 - 22:42 #1
Virtual PC?
Avatar billede wolfdunky Nybegynder
26. juni 2005 - 02:22 #2
okay...kan jeg evt. få et link til hvor jeg kan downloade det?
Avatar billede coderdk Praktikant
26. juni 2005 - 02:40 #3
Jeg tror ikke det er noget der kan downloades, det koster penge, og en windows licens ;)
http://www.apple.com/macosx/applications/virtualpc/