Avatar billede paolomalaco Nybegynder
24. juni 2005 - 15:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pc samling men looping i opstart

Jeg har lige sammensat en ny pc men naar jeg starter kommer der en besked om hvordan jeg vil opstarte windows. (jeg har sat min gamle harddisk i) jeg vaelger almindelig og saa gaar der lidt for der kommer en lyn hurtig blaa skaerm kan ikke naa at laese hvad der staar og saa genstarter svinet.

Er der nogen der kan hjaelpe?
Avatar billede jpvj Nybegynder
24. juni 2005 - 15:11 #1
Du skal enten reinstallere windows eller lave en "repair" installation.

Sidstnævnte bør virke, men er ikke supporteret af Microsoft, der anbefaler at man kun bruger det til "data recovery" situationer.

Personligt ville jeg gøre det :-)
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
24. juni 2005 - 15:12 #3
hvordan gor man det?
for det kan da ikke passe at jeg ikke kan bruge min gamle HDD uden at formatere!
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
24. juni 2005 - 15:18 #4
okay er nu paa det men nu sletter det ikke mine gamle filer vel?
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
24. juni 2005 - 15:21 #5
jeg havde provet at genopstarte fra mit disk drev men fik ikke valget om at genstrate
fordi  min skaerm var underlig
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
24. juni 2005 - 15:24 #6
YOU ARE THE MAN og her er de nemmeste 200 point du nogensinde har faaet.
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
24. juni 2005 - 15:25 #7
NO sorry den kom kun lidt laengere har du andre gode raad
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
24. juni 2005 - 15:32 #8
Er der ikke nogen der kan hjaelpe
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
24. juni 2005 - 17:16 #9
naa saa