Avatar billede smask Nybegynder
24. juni 2005 - 00:27 Der er 7 kommentarer

hvorfor er teksten sløret ?

Hej,

Hvorfor er min tekst sløret ? Jeg har brugt Verdana Str. 7 - men jeg synes altså den er meget sløret.

Kan man ændre i settings ? så den bliver mere skarp.

/tak
Avatar billede jint Nybegynder
24. juni 2005 - 00:36 #1
hvis du sætter den op til 9, bliver den så ikke ok?
Avatar billede smask Nybegynder
24. juni 2005 - 00:38 #2
jo - men den skal være lille :)
Avatar billede smask Nybegynder
24. juni 2005 - 00:39 #3
Jeg har set det mange flash sites - teksten er meget lille - men meget klar... Jeg har prøvet med - "use device fonts" osv. men det ser "noller" ud :)
Avatar billede jint Nybegynder
24. juni 2005 - 00:46 #4
fonts har jo en 'mindste værdi' hvor de ser 'ok' ud.
prøv med en anden font der er lavet til det...
Avatar billede smask Nybegynder
24. juni 2005 - 00:57 #5
Mayb your right... jeg prøver
Avatar billede lyden Nybegynder
24. juni 2005 - 09:24 #6
Pixel fonte er dit bedste bud når du arbejder i flash.
Avatar billede groove11 Nybegynder
29. juni 2005 - 11:02 #7
Der er to ting du kan prøve.

et, sæt tekstfeltet x og y kordinaterne på helt tal, du ved eks. 70.0 ikke 70.3, det kan måske fixe det.

Ellers er der indbygget en ny function, som vist kun virker hvis brugeren har flash player 7. Kan ikke huske om den er i de tidligere versioner, men er vel og mærket i MX pro 2004.
"Alias Text" den i properties for ens tekstfelt, selve ikonet er et A, hvor halvdelen er uskarp og den anden halvdel er pixel.