Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. april 2001 - 03:48 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

tdaugaard.dk skal re-designes ...

Hejsa :-)

www.tdaugaaard.dk ligger i øjeblikket mit \"DVD-Info\" site, men da jeg har en del undersites/-sider (FOTX, tdaugaard.dk/x m.fl.) vil jeg gerne have at www.tdaugaard.dk indeholder et overordnet site hvor der er links til de undersites/-sider jeg har.

Jeg har selv en lille idé om hvordan designet skal se ud og denne har jeg tegnet groft op i PSP og kan ses her : http://www.tdaugaard.dk/x/wireframe.gif

Men, men, men .. nu har jeg og mit tegneprogram aldrig kunnet enes om hvordan ting skal gøres (med andre ord: jeg stinker til design ...) så derfor søger jeg nu hjælp fra alle de GODE designere her på Eksperten.

Min idé udfra mit \"wireframe\" billede gik på at de to små top og bund felter (Top-Venstre og Bund-Højre) skulle se \"sænket\" ud og modsat skulle de to store se \"hævet\" ud.

Selve indholds pladsen skulle også enten være sænket eller hævet så de går i et (kun adskilt af min wireframe) med enten de store eller små felter.

Snakker jeg helt sort eller er det til at forstå ?

Min forestrukne stil er noget i retning af det der allerede er på www.tdaugaard.dk men her vil jeg altså gerne have \"lidt mere\" grafik på... (blev det mere \"sort snak\" af det ?)

Jeg vil gerne have designforslag i form at f.eks. et GIF/JPEG billede (e@tdaugaard.dk, hvis det er STORT så ZIP det venligst eller læg det på nettet) såvel som skrevne forslag her. Jeg vil bede jer tage udgangspunkt i min \"wireframe\" GIF.

Der bliver givet point for GODE designforslag (grafisk præsenteret såvel som skrevne)
Avatar billede dna Nybegynder
07. april 2001 - 05:05 #1
burde du ikke sove kl. 03:48 ??  :-)
Avatar billede snowball Novice
07. april 2001 - 05:06 #2
tdaugaard sover aldrig ;)

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. april 2001 - 05:21 #3
dna:> jow da .. se\'følig burde jeg det :-)
snowball:> årrh .. det sker da *G* ved højtider og sårn ;o)
Avatar billede dalzki Nybegynder
07. april 2001 - 09:57 #4
HejZa jeg har svaret på alle dine problemmer.
Gå til CoZe designs på www.CoZe.dht.dk
Skriv det samme i en e-mail som du har skrevet her og vupti han ordner det. Det eneste han skal ha´ er lidt reklame og lidt point til mig. :)

.::DalZki
Avatar billede dalzki Nybegynder
07. april 2001 - 09:58 #5
PS du skal klikke på logoet (CoZe) for at komme ind.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. april 2001 - 10:28 #6
dalzki:> jeg vil ikke have lavet et design, men have ideer .. hvis jeg ville have lavet et færdigt design havde jeg henvendt mig til en af de designere jeg kender ... så ellers tak ..
Avatar billede kee.... Nybegynder
07. april 2001 - 11:54 #7
Den blå farve der (ved godt du er glad for lys blå) Den må der godt laves LIDT om på ik?

(ja ja.. LIDT sagde jeg *griner*)
Avatar billede snowball Novice
07. april 2001 - 12:26 #8
tdaugaard: Har du kigget på http://www.cwd.dk !?

Snowball
Avatar billede prodic Mester
07. april 2001 - 17:58 #9
TD->PSP - så tror da pokker det ser sådan ud...
:-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. april 2001 - 21:07 #10
kee....:> jow da .. farverne må laves om som det behager jer .. :-)
snowball:> nææ .. men jeg kigger da lige ..
prodic:> baaaaa.. PSP er heelt fint .. men det er mig der stinker til design *g*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. april 2001 - 10:12 #11
Så så så!! Ikke råbe i munden på hinanden, vel !? ;o)
Avatar billede okay Nybegynder
16. april 2001 - 15:28 #12
er der nogen som har start på at lave en design til tdaugaard ???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. april 2001 - 15:30 #13
kee.... har gang i noget men hun er syg i øjeblikket så derfor venter jeg  ...
Avatar billede prodic Mester
16. april 2001 - 15:41 #14
skal de forslag være grafiske?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. april 2001 - 15:45 #15
prodic:> ehm .. du må da godt tegne dem og faxe dem hvis det er ;o) ej .. jow tak ... bare en GIF/PNG eller noget i den retning .. indtil videre.
Avatar billede prodic Mester
16. april 2001 - 15:49 #16
hmm så blander jeg mig udenom igen. Har ikke tiden til at \"gennemtænke\" et grafisk forslag og så for point.
Ville bare vide om en evt. skriftlig beskrivelse var iorden.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. april 2001 - 15:53 #17
prodic:> nåå .. jow jow .. skriftlig beskrivelse er helt fint ... (det har jeg vist også skrevet et eller andet om i mit spm. *G*) jeg tænkte ikke liiige helt klart *lol*
Avatar billede prodic Mester
16. april 2001 - 15:55 #18
Okayer...tænker over det - måske :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. april 2001 - 15:56 #19
taak :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 17:36 #20
Hmm .. det var jo ikke ligefrem det vilde :-(
Avatar billede kee.... Nybegynder
01. maj 2001 - 06:58 #21
Sorry.. ville gerne,... men har lidt for meget arbejde at indhente ;o(