Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2005 - 21:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Siemens MC60

Har ledt og fundet div. på nettet omkring denne udmærkede (til MIT behov) mobiltelefon.
Jeg har dog nogle spørgsmål:
1. Kan man fjerne operatøroplysninger på displayet?
2. Hvilke filer kan den afspille - har fundet ud af at Wav filer virker fint - kan den mon klare MP3?
3. Koster et datakabel til denne telefon virkelig ca. 300 kr?
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
23. juni 2005 - 23:29 #1
Min lillesøster har den tlf.:
1. ja det kan man godt, hvis du erstatter det af et logo
2.nej..den kan ikke afspille mp 3(har ikke en media player inbygget til det og der er heller ikke hukommelses plads til det)
3. Hvad jeg har set så ja....
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2005 - 11:29 #2
1. Perfekt! (dog meget lille billede :()
2. øv.
3. Har fundet et til 89,-