Avatar billede jeppe81 Nybegynder
23. juni 2005 - 17:53 Der er 5 kommentarer

FTP på NETGEAR WGT624 Router

Hej eksperter

Jeg er lige flyttet og har fået mig en ny router, problemet er bare at jeg med denne nye router ikke kan logge på nogen FTP servere, hvad skal ejg sætte op så jeg kan logge på ftp?

Håber i kan hjælpe

mvh

Jeppe
Avatar billede jokkejensen Novice
23. juni 2005 - 18:19 #1
husk at bruge "Passive mode" eller slå den fra
Avatar billede jokkejensen Novice
23. juni 2005 - 18:19 #2
den kan højst sandsynligt ikke liste i folderen
Avatar billede jeppe81 Nybegynder
23. juni 2005 - 19:08 #3
Ja det er rigtigt den siger den ikke kan liste det, men jeg har prøvet mange gange både med passive og ude passive mode?

Så ved ikke lige helt hvad det ellers kan være?
Avatar billede jokkejensen Novice
23. juni 2005 - 21:32 #4
sorry skulle lige hjem fra job...

Hvilken klient benytter du...

Prøv eventuelt på denne adresse : ftp://ftptest1.tele.dk

Først klikker du bare... viser den ikke mappen /pub/ går du i avancerede indstillinger i IE og vælger at FTP skal benytte passive mode... det skal sku virke :)
Avatar billede jeppe81 Nybegynder
26. juni 2005 - 21:55 #5
Hej igen

Jeg testede det lige den anden dag men glemte lige at svare da jeg havde travlt, men det virker desværre ikke :/