Avatar billede -laban- Nybegynder
22. juni 2005 - 23:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

php/mysql haj søges

Billedeadministration.

jeg skal bruge et system til at administrere billeder og sende dem via ftp til en anden server.

- Det skal indeholde brugeradministration/restriktioner.
- Alle billeder skal ligges ind i en lokal database, og man skal kunne administrere (slette, uploade) dem.
- Man  skal kunne trække/slippe billeder i browseren fra et område/frame til et andet (drag'n'drop).
- Man skal kunne uploade billederne fra databasen til en ftp.

jeg har flere kommende småopgaver i hus til den rette, og helst en fra København og omegn der kan lave det i København hvor firmaet ligger.

kontakt mig på rene@3dhuset.dk og giv evt. prisforslag.
Avatar billede voirsous Nybegynder
23. juni 2005 - 09:29 #1
Hvad går træk/slip ud på, er det at skalere billederne eller er det placering på skærmen?
Avatar billede -laban- Nybegynder
23. juni 2005 - 10:11 #2
det er placering på skærmen.
Avatar billede voirsous Nybegynder
23. juni 2005 - 13:05 #3
okay, jeg har smidt en mail afsted.
Avatar billede -laban- Nybegynder
28. juni 2005 - 11:32 #4
Personen er fundet.
Avatar billede ekspertenpatrick Nybegynder
09. maj 2006 - 15:39 #5
Kære Voirsous,

Du bedes kontakte mig idet jeg har brug for en dygtig mysql programmør til at løse en opgave indenfor mysql

tak

patrick