Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
22. juni 2005 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ulr link i outlook express fejl

er der nogle der ved hvorfor jeg ikke kan bruge de ulr link der kommer i mine mail i min outlook express
Avatar billede carlo1 Nybegynder
23. juni 2005 - 08:25 #1
Sker der ingenting når du trykker på links?
Så kan du prøve følgende, det virker nogle gange i outlook.

Åbn Internet Explorer, vælg funktioner -> internetindstillinger -> programmer, fjern fluebenet i "Internet Explorerr skal kontrollere om den er standartbrowser". Luk browseren.

Åbn browseren igen, og gå tilbage og sæt fluebenet igen og luk browser. Klik så på et link i en mail du har modtaget og forhåbentligt åbner den automatisk en browser og spørger om IE skal være standartbrowser. Derefter virker det måske...
Avatar billede milter Ekspert
23. juni 2005 - 23:46 #2
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
30. juni 2005 - 07:10 #3
ville også gerne ha haft givet dig milter nogle point men du kommentaret kun
Avatar billede milter Ekspert
30. juni 2005 - 12:25 #4
Hvis ikke jeg er 100% sikker på, at mit forslag er løsningen på et problem, så lægger jeg kun en kommentar. Jeg venter altid med at lægge et svar, til spørgeren siger, at det var min kommentar, som løste problemet eller beder mig lægge et svar.

Fik du det til at virke, og hvad gjorde du?