Avatar billede tinohyldig Nybegynder
22. juni 2005 - 19:02 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

PDA og powerpoint præsentationer via projektor

Jeg leder efter en kraftfuld PDA, som primært skal bruges til powerpoint præsentationer via projektor. Præsentationerne er lavet på PC vha. PowerPoint 2002, filstørrelser op til 20 Mb indeholdende animationer, gif, etc.
Kan jeg koble en PDA direkte til en projektor (evt. via en mellem adaptor) og køre mine præsentationer uden at miste funktioner i præsentationen? Hvilket software anbefales?

Jeg har hørt/læst om et VGA/Video card til Pocket PC der hedder "LifeView Flypresenter CF" fra Sapicom. Er dette (eller tilsvarende kort) nødvendig eller kan jeg koble en PDA direkte til en projektor (evt. via en mellem adaptor) og køre mine præsentationer uden at miste funktioner i præsentationen?

Hvilket software anbefales?

Tak for dit input.

Hvilken PDA kan I anbefale samt hvilket software program til PDA vil kunne imødekomme mit krav til PowerPoint præsentation?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
22. juni 2005 - 19:31 #1
Dell Axim X50v har muilighed for tilslutning direkte til projektor/skærm/osv. Så kan du se hele din PDA skærm på projektoren, og så er det bare at bruge et program til at se din powerpoint.
Avatar billede renehinsch Praktikant
22. juni 2005 - 19:49 #2
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
22. juni 2005 - 19:52 #3