Avatar billede stand Nybegynder
22. juni 2005 - 16:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

speedometer diagram i excel

Hej Alle

Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave et speedometer diagram i excel, hvis dette kan lade sig gøre??? Det må meget gerne være med tal rundt i kanten, således værdien som "nålen" peger på bliver vist.

Hvis det eventuelt ville være muligt at få tilsendt et eksempel ville det være perfekt.

MVH
Sten
Avatar billede sjap Praktikant
22. juni 2005 - 19:11 #1
Det er lidt omstændeligt, men prøv at se på http://peltiertech.com/Excel/Charts/Speedometer.html
Avatar billede stand Nybegynder
23. juni 2005 - 16:05 #2
Tak for det. Håbede nu der var nogen kunne sende mig et eksempel. Man er vel lidt doven her i sommervarmen :o) Men smid et svar og pointene er dine.
Avatar billede sjap Praktikant
23. juni 2005 - 18:31 #3
Havde et eksempel engang, men kan ikke finde det. Du kan jo eventuelt nøjes med at give mig halvdelen af pointene :0)