Avatar billede karser Nybegynder
22. juni 2005 - 15:27 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Det er helt umuligt at følge op! (Mangler E-mails)

Hej!

Jeg ved godt at dette emne er åbnet i flere andre tråde, men jeg mener måske at det ville hjælpe, hvis alle brugere oprettede en tråd om dette emne!

Det gør Experten.dk ubrugelig (så godt som), hvis vi ikke modtager mails på tråde vi har besvaret/deltaget i! Men kan jo ikke rende og holde øje med 5, 10 eller 15 tråde hele tiden!

Hvorfor bliver det ikke løst??? Det fatter jeg bare ikke!

Jeg er glad for, at jeg ikke er betalende medlem!

Det var bare det jeg ville sige!

Karser!
Avatar billede snowball Novice
22. juni 2005 - 15:33 #1
Der arbejdes rent faktisk på problemet lige nu. Det var meningen at problemet skulle være løst i går, men så opstod der nogle problemer.

Forhåbentlig er fejlen rettet i løbet af i dag :)
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2005 - 15:35 #2
Det er et godt spørgsmål karser. Det kunne jeg egentligt også godt tænke mig et svar på.

Coadmins -> Jeg synes ærlig talt ikke i kan være bekendt at blive ved med at holde os hen. Er der noget i bevist ikke fortæller os? Er i bange for at ekspertens brugere ikke vil svare på spørgsmål hvis de kendte sandheden.
Vi sidder herinde og hjælper dag efter dag og I holder os for nar som tak.
Avatar billede karser Nybegynder
22. juni 2005 - 15:46 #3
>> boxer >>
...Ja! De kunne da i det mindste fortælle os hvad problemet er!!!
Det kunne jo faktisk være at der var nogle af os, som kunne løse problemet! *GGG*

>> Snowball >>
Det kan da godt være at I arbejder på problemet... Men så fortæl os dog DET, så vi ikke føler os ignoreret! Det er sq da det mindste I kan gøre!
Avatar billede snowball Novice
22. juni 2005 - 15:46 #4
anonym: De teorier kan du glemme alt om. Der har slet ikke været tale om at vi ikke villl fortælle visse ting. Jeg har i http://www.eksperten.dk/spm/625643 rent faktisk lavet en løbende opdatering om alle tilgængelige detaljer vi har kendt til vedr. dette problem.

Hvis du har fulgt lidt med i Eksperten kategorierne, så vil du også vide at det generelle informationsniveau fra IDG's side, ligger meget lavt!

Men for at vende tilbage til det spørgsmålet drejer sig om, så er jeg så småt begyndt at modtage mails igen :)
Avatar billede snowball Novice
22. juni 2005 - 15:47 #5
karser: Vi har ikke andre muligheder for at uddele information end at skrive det i et spørgsmål, hvilket du jo kan se, at jeg rent faktisk også har gjort!
Avatar billede karser Nybegynder
22. juni 2005 - 15:50 #6
Ja, ok! Men det hjælper jo bare ikke synderligt, når vi ikke bliver informeret ved opdteringer!

I må da kunne sende info mails ud til alle aktive brugere!?!? Det ville nok hjælpe på de sure miner, hvis der blev sendt lidt info ud, omkring fremgang eller mangel på samme!
Avatar billede karser Nybegynder
22. juni 2005 - 15:52 #7
...og ja, jeg har nu modtaget en mail! ...fra d. 13. maj! Altså mere end 1½ måned forsinket!

Havde det være på mit job, at vores mailserver/mailsystem ikke havde virket i 1½ måned, var jeg sq ikke ansat mere!
Avatar billede snowball Novice
22. juni 2005 - 15:52 #8
karser: Hvordan vil du sende en info mail ud, når det er mail systemet der er problemer med? ;)

Vi CoAdmins har desværre heller ikke mulighed for at lave en E-Nyt (eller lignende).
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2005 - 15:52 #9
Nå helt godt går det da ikke på E! Det indlæg jeg lige har skrevet forsvandt ud i det blå da jeg trykkede send :o/

Snowball -> Okay jeg roder måske coadmins for meget sammen med IDG. Erstat venligst coadmins med IDG i mit første indlæg :o)
Avatar billede karser Nybegynder
22. juni 2005 - 16:01 #10
Snowball >>
Jeg ligger mig op ad "boxer"... Jeg troede også at CoAdmin = IDG.... Men anyhow! Betaler Exp. IDG for at "køre" Experten.dk? For så er det da bare at gå dem på klingen!

...Skulle man ikke lave en "underskrift indsamling" og få alle Exp. brugere til at sende en skriftlig klage til IDG??? Evt. på mail, og gerne synkront???? Så kan de jo se, at det ikke bare er "et par stykker" der sidder og piver over deres mails ikke kommer frem!?
Avatar billede snowball Novice
22. juni 2005 - 16:09 #11
karser: IDG ejer Eksperten - http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=99

Vi CoAdmins er godt nok "ansat" af IDG, men vi har som sådan ikke direkte noget med IDG at gøre.
Avatar billede karser Nybegynder
22. juni 2005 - 16:11 #12
Nå, men jeg har handlet lidt på egen hånd... Her er hvad jeg har skrevet til IDG:
****************************************************************
Hej!

Jeg vil gerne udtrykke min, og sikkert også samtlige øvrige brugere på Experten.dk, store utilfredshed og skuffelse over, at der nu i 1½ måned ikke er blevet leveret mails til brugerne.

Vi hører om, "standard svar" som "Efter sommerferien" og "Det kan vi ikke undersøge på nuværende tidspunkt" og lign.

Det er højst utilfredsstillende, at en virksomhed som IDG, som i øvrigt (så vidt jeg ved) lever af at formidle viden til NETOP folk, som os brugere på Experten.dk ikke kan levere en ordentlig service til en af de områder, som BURDE være deres største prioritet!

Jeg kan i min vildeste fantasi ikke se, hvilket problem der skulle tage hele 1½ måned at løse... Men I kunne jo eks. få hjælp på www.experten.dk!

Med venlig hilsen
K Stolten (Karser på Experten.dk)

***********************************************************************

...så må vi se om det hjælper!

Jeg tvivler, men jeg kom da af med lidt GALLE!

/Karser
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2005 - 16:15 #13
Godt skrevet :o)
Avatar billede mjl Nybegynder
22. juni 2005 - 16:23 #14
Kanon - total opbakning fra BETALENDE bruger!
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. juni 2005 - 16:46 #15
jeg troede det var mig der ikke fik svarmail, så det var lige før at jeg kvittede Eksperten.
Nu afventer jeg at der sker noget mere, og så ville det iøvrigt klæde E (IDG) at udsende en meddelelse i ny og næ.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2005 - 16:47 #16
Nå men nu er der begyndt at komme mails :o)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. juni 2005 - 20:00 #17
... jeg har i skrivende stund modtaget ~450 eksperten tråd e-mail.
Så... Nu kom der 10 mere...
Avatar billede karser Nybegynder
22. juni 2005 - 20:30 #18
jeg har modtaget 2 eller 3 stykker i dag! Så det kan være at jeg er nedprioriteret! *GGG*

Men det er da rart at høre, at der sker lidt!
Avatar billede ksoren Nybegynder
23. juni 2005 - 01:20 #19
OMFG. Godt vi har en 1GB plads hos yahoo :p
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2005 - 08:12 #20
I skrivende stund har jeg modtaget >1700 automatisk E-mail fra eksperten siden 22/6 kl 15:00 - og ifølge dato er de kun kommet halvvejs - PUHA - lidt at check op på...
Jo den har lystigt spillet http://www.ilovewavs.com/Events/GotMail/Mail14.wav
hvert 5. minut siden 22/6 kl 15:00 (har dog slukket lyden inden famillien gå amok)...

E-mail systemet stoppede 31/5 kl ~12:00 ...
Avatar billede karser Nybegynder
23. juni 2005 - 12:37 #21
Nåååyyyyj! Har fået mail fra IDG's IT Chef.... Fejlen skulle være rettet nu, og selv JEG er begyndt at få mail igen!

Jeg skal ikke kunne sige om det var mit sure opstød der gjorde udslaget, men nu kan vi da komme videre med at hjælpe, og lære her på Experten.dk!

This would be my closing statement!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2005 - 13:17 #22
2137 stk. NYE automatisk E-mail fra eksperten inden for ~20 timer - PUHA...
Nu tror jeg at den har nået køen igennem...

Lidt oprydning - nok ikke kun for mig...
Avatar billede karser Nybegynder
23. juni 2005 - 13:55 #23
...og lige en sidste bemærkning (igen) ;o)

Her er svaret på en mail til IDG! De har da tilsyneladende lidt varme ører!

*************************************************************

Hej Karsten.

Jeg er glad over din grundligende positive indstilling til eksperten.dk.

Det er ingen hemlighed, at det har været IDG's problembarn nummer UNO.
Vi er i fuld gang med yderligere initiativer (voldsom hardware, vild
forbindelse og ekstern leverandør til drift...). Frugten af disse tiltag
skulle gerne skinne igennem i løbet af sommeren.

Dine bemærkninger om en "Officiel undskyldning" lader jeg gå videre til
ham, som er ansvarlig for sitets indhold, for du har (desværre) en god
pointe.

Med venlig hilsen/Best Regards

Jacob Hoffmann-Petersen

It-chef / IT Manager

IDG Danmark A/S
Carl Jacobsen Vej 25
DK-2500 Valby
Phone:  +45 77 300 300
Fax:    +45 77 300 301
http://www.idg.dk

*********************************************************

...læg ISÆR mærke til de lovede forbedringer! Det er vi sikkert mange der glæder os til!

/Karser!