Avatar billede devilinheaven Nybegynder
22. juni 2005 - 13:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan nogle hjælpe mig med at lave et design

Er der nogle her som vil hjælpe mig med at lave et design til min hjemmeside.. www.garfieldfan.frac.dk
Avatar billede stone Forsker
22. juni 2005 - 14:05 #1
det er en noget mangelhaft information.... hvor mange sider dens struktur, skal der være nyhedsbrev osv....hvad er det du vil vise af garfield( er selv en fan) gg
hvor stor må din web være, og hvor mange mb har du til rådighed??
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
22. juni 2005 - 18:52 #2
Her kan du se en liste over alt hvad du kan få hvis du opretter dig hos Frac.dk.

FTP login.

25MB plads til hjemmesiden.

php

  - GD lib 2,0.

SSI

CSS

.htaccess

10MB MySQL Database

Ingen reklamer på hjemmesiden

POP3, IMAP E-Mail adresse med spam- og virusfiltre

Jeg skal have et flot design på min hjemmeside og hvis du kunne lave en gæstebog så ville det være fedt... jeg har ikke så meget forstand på hvad en hjemmeside enlig skal have på´, så skriv bare hvis du mangler noget information..
Avatar billede ture Nybegynder
23. juli 2005 - 13:31 #3
Jeg vil helt klar mene du skal tage og finde dig et godt cms system istedet for at lave det selv.. så kan du altid nøjes med at ændre designet..
bare installer og log ind som administrator, så er du igang.. tager max en halv time at få opsat en cms hjemmeside, hvis man virklig er noob.. meget nemt at finde ud af..

Check evt. Limbi-cms.com
det er en mindre og meget mere overskuelig version af cms systemet mambo cms..
Tror du ville blive glad for det..
og så det selvfølgelig gratis :D

så har du en hjemmeside med alt det du kunne tængke dig tror jeg :)

og der er dansk support at hente også :)

God fornøjelse..