Avatar billede stoiss Nybegynder
22. juni 2005 - 12:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Blog design

Hejsa allesammen, vil lige bede jer tage et hurtigt kig på "www.bjoler.tk" og fortælle mig om det er et design der holder til en blog, mangler der noget eller lign.?

-\\Stoiss
Avatar billede stoiss Nybegynder
22. juni 2005 - 12:07 #1
til de dovne : http://www.bjoler.tk
Avatar billede Slater Ekspert
22. juni 2005 - 12:41 #2
Hmm.. Jeg synes ærligt talt ikke det er ret pænt at den fylder så lidt ude til venstre.
Hvis den absolut skal være så smal, bør den i det mindste være i midten.
Avatar billede promt Nybegynder
22. juni 2005 - 12:45 #3
Den er ret kedelig :o) Hvorfor har du valgt blyanter i dit top-logo? Hvad skal siden egentlig handle om? Og så det samme som viperine, hele siden virker for tom når din "lille" side klæber sig op mod venstre hjørne.

Håber du ka ta lidt kritik
Avatar billede ysubhi Nybegynder
22. juni 2005 - 13:11 #4
Siden virker alt for lille, når den er klistret sådan op mod toppen, til venstre.

Prøv at lege lidt med farverne. "Keep it simple" betyder jo ikke nødvendigvis kedelige farver ;)

Prøv også at gøre noget ved navigationen. Den virker helt udenfor.

Din kode er rodet. Du bliver nødt til at kigge igennem den. jeg fandt <html>, <head>, <title>, <meta>, <style> og <body> tags, inde i en <td> midt på siden. :0)

Det vil også være en god idé at validere siden.
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Ftossen.1go.dk%2F

Du skal have ros for "simple design"-tanken, og for at holde siden ren for flashs.
Avatar billede jps6kb Novice
22. juni 2005 - 16:21 #5
Altså, idéen er okay synes jeg.
Dog:

Mere luft mellem dit tekst og rammen. Det er ikke læsevenligt at teksten står klistret op ad en ramme.
Det samme gælder i siderne af dit billede...

Ordet ..Navigation bør gøres mere anderledes fra menupunkterne, da man ikke kunne fristes til at tro at man kan klikke på den.

Siden kan i øvrigt sagtens gøres mere 'nifty' Smid nogle farver på. ;)
Avatar billede stoiss Nybegynder
23. juni 2005 - 12:06 #6
Hmm... hvis man intet kritik får, kan man jo ik gøre det bedre, men det var sq meget på en gang :D

viperine--> jeg laver den mulighed at folk selv kan bedstemmer "align" på siden, left, center eller right...

Promt--> jeg syntes det var et pænt logo :) ellers nogen ideer til et logo da? -hvilke farver mener du kunne se godt ud som bg?

ysubhi--> mine koder er rodet, ved det godt:) men kan godt være jeg lige skulle prøve at gå den igennem en gang :)

jps6kb--> teksten, sådan syntes jeg det ser bedst ud, men prøver lige at lave margin på den så:)  hvad skulle der gøres ved ..navigationen?

Konklution:
Jeg har tilsyneladen en HELT anden smag for "webdesign" end alle andre :P
bare kom med noget mer' kritik hvis i eller nogen andre har noget :)

-Stoiss
Avatar billede dennis_p Nybegynder
25. juni 2005 - 10:33 #7
Centrer siden først og fremmest, dernæst ret stavefejl...Endvidrer kan det siges, at den skulle fylde lidt mere (bredere)
Avatar billede stoiss Nybegynder
26. juni 2005 - 22:24 #8
Hmm... okay jeg prøver lige at lave den lidt om i morgen så:)