Avatar billede -crazydane- Nybegynder
22. juni 2005 - 09:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal have lavet en hjemmeside. Hvad kan det koste?

Hey.

Jeg har brug for en der kan hjælpe mig med at lave en hjemmeside.

Den skal indeholde flg:

1 - Log in for medlemmer
2 - Profiler m mulighed for upload af billeder
3 - Forum til debat af forskellige emner
4 - Nyhedsside m kalender for events
5 - Kontaktside
6 - Linkside
7 - Gæstebog
8 - billedegalleri hvor der kan oprettes gallerier i forskellige kategorier
9 - Afstemningsside på div produkter, forhandlere etc, med mulighed for kommentar til sin stemme
10 - Salgsside, hvor medlemmer og gæster kan sælge deres produkter, indsætte kontaktinfo.
11 - Forhandlerside, hvor forhandlere kan reklamere og sætte annoncer ind.

Hvad kan det koste????????????????

Send mig en mail på:

crazydane@mail-online.dk
Avatar billede saucer Nybegynder
22. juni 2005 - 09:21 #1
Min pris er : 10.000 til 15.000

Hvis du har løst, kan du kontakte mig på info[at]saucer.dk så kan vi snakke mere om det.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. juni 2005 - 09:25 #2
Postnuke.com kan alt det og det er gratis, du skal så selv rode med det, eller få en postnuke fætter til at hjælpe dig.
Avatar billede locturian Nybegynder
22. juni 2005 - 10:16 #3
Hej Crazydane,

Fang mig gerne på sj@firmaside.com til en snak, så er jeg sikker på at vi kan finde ud af noget...
Avatar billede ljm21 Praktikant
22. juni 2005 - 11:34 #4
Jeg vil gerne give et tilbud på opgaven. Du kan kontakte mig på lars@anjaoglars.dk

Lars
Avatar billede thb Nybegynder
22. juni 2005 - 19:34 #5
Jeg kan fanges på thb[at]tdcspace.dk
Er dog ikke sikker på at jeg kan levere til saucers pris, men vi kan vel tage en snak om det...

Thomas
Avatar billede -crazydane- Nybegynder
23. juni 2005 - 11:18 #6
Hej Sauser, James t dk, Locturian, Ljm21 og thb..

Tak for jeres hurtige svar, men jeg har allerede fundet en løsning på det. Men det kan værer at jeg stadig har behov for hjælp til noget af det, men det kommer jeg tilbage til hvis det er tilfældet.

Mvh René
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
23. juni 2005 - 13:41 #7
smid en mail til shahrokh.sotoudeh@gmail.com, hvis du skulle være interesseret i et billigt community med:

brugerdatabase
forum
chat
internt post mellem brugere
osv
og en stor admin sektion.

alt i communitiet bliver lavet online, så du ikke skal til at uploade noget efter installationen.

Jeg kan sælge dig det hele, hvorefter du kan arbejde videre med det :)
men smid en mail, hvis du er interreseret :)