Avatar billede dnm Nybegynder
22. juni 2005 - 07:30 Der er 1 kommentar

Rename folder

Jeg er igang med et intranet projekt hvor jeg viser et "explorer" vindue inde i en iframe på en side. Biblioteket som explorer viser findes nødvendigvis ikke.

Dette checker jeg med en IF og efter min ELSE opretter jeg biblioteeket med filesystemobject.CreateFolder.

Nu er problemet bare at der som standart vises en "explorer bar" langs venstre side af vinduet og det vil jeg gerne have væk.

Dette gøres ligenu ved at "Customize this folder" og vælge classic visning.

Dette vil jeg gerne gøre automatisk. At kopier systemfilerne virker ikke, men ved at kopier hele biblioteket beholder det dets opsætning.

Nu vil jeg så gerne have en std. folder og kopier denne og rename den bagefter istedet for at lave en ny.

Nogen der har et forslag på mit problem?
Avatar billede winman Nybegynder
22. juni 2005 - 18:15 #1
Der findes ikke RENAME funktion i FileSystemObject. det er eneste du kan gøre er at:
Lave en ny mappe og så bruge MOVE funktionen.

Der er ingen vej unden om... desværrer

Du kan eventuelt se mit source code eksempel på Netcoders.dk omkring FSO ( http://netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=2044 )