Avatar billede mumle30 Nybegynder
22. juni 2005 - 04:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gta San Andreas hjææælp

Jeg har næsten gennemført los santos (PC versionen)  jeg mangler missionen der hedder "Cesar Vialpando" det er den hvor kendl og sweet diskutere om hvem hun kan date, hun forlader huset og jeg bliver bedt om at køre til  garage i Willowfield. Park. Jeg får en lowride bil og skal køre til Unity Station hvor der er loweride møde,  jeg skal gøre et væddemål om at lowride/hoppe

Uanset hvad jeg gør så, får jeg ingen point. Den suser en hel masse pile forbi nederst på skærmen og når jeg gør som der står drejer dækkene bare  og trykker jeg konstant på tastaturets 2 tal samtidig med jeg trykker på piletasterne i den rækkefølge de kommer hend over skærmen  sker der heller ikke noget, eller jo jeg hopper lidt men får ingen point????
hvad skal jeg gøre?? eller er der et cheat  der gør der åbner banen/jeg vinder jeg syntes jeg har prøvet alt!! Og kan ikke komme videre i spillet

HJÆÆÆÆÆÆÆÆLppppppppppp
Avatar billede mumle30 Nybegynder
22. juni 2005 - 06:58 #2
JEG HAR LÆST DEN GUIDE DER STÅR IKKE HVAD MAN SKAL TRYKKE PÅ MEN DET ER KLARET JEG SKULLE BARE BRUGE NUMMERPADET........123456789
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2005 - 12:02 #3
Det er vigtigt at du gør det i takt til musikken! Faktisk synes jeg at man trykker lige inden pilen når i cirklen....

Følg rytmen - det er ligesom du skal have bilen til at danse *S*

Desuden kan man låse bilen, så den ikke hopper - mener det er med C - måske er den låst?
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2005 - 12:09 #4
Hov - ja så sikre dig at du ikke er kommet til at trykke på numlock, så virker talene jo ikke *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2005 - 12:13 #5
Svar fra andet forum vedr. pilene som går skråt...

" Du skal bare trykke på den tast der svarer til pilen, når den rammer cirklen. Jo mere præcist du rammer, jo højere points får du. Er pilen skrå skal du trykke på to taster på samme tid. Det er 2,4,6 og 8 på num-pad'en du skal bruge. "
Avatar billede miss-g Seniormester
12. juli 2005 - 22:39 #6
Fandt du ud af det? Er du kommet videre?