Avatar billede mumle30 Nybegynder
21. juni 2005 - 19:53 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

F 16 fly GTA San Andreas

jeg syntes ikke der er en spil sektion så jeg smider det her...

I  GTA San Andreas er der et F16 fly,  jeg kan flyve det opad,  og meget langsomt fremad jeg regnet med at nå jeg tog landingsstellet op gik det fremad. men nej .....Er der nogle der hvordan man får fart på skuden og  drejet de 4 motor der sider på siden af flyet og kun giver kraft nedad den ville være mere naturligt jeg kunne dreje dem så de peget bagud!! og der med fik et boost frem.....
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2005 - 01:53 #1
Har du været på fly-skole?
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
22. juni 2005 - 02:07 #2
du gør det ved at trykke på "8" på dit nummeriske tastetur, så peger de 4 "jetmotorer" bagud, og du får en fin fart (meget hurtig).
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2005 - 02:11 #3
Den her side er ellers god når man sidder fast - men ang. flyvning - så ser det ud til at guiden er lavet til X-box.  Hold X nede ....?

http://www.bellaonline.com/gaming/w/sanandreas/
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
22. juni 2005 - 02:13 #4
Jeg gik ud fra at det var til PC du mente?
Avatar billede mumle30 Nybegynder
22. juni 2005 - 04:13 #5
ja det var pc jeg mente..... og jaaaaaaa det virket med num8 og til miss-g nej jeg har ikke været på flyveskole eller jo selvlært ved at skrive jumpjet smid et svar og du får dine point...
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
22. juni 2005 - 19:22 #6
Endnu et svar?!?! ;)
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2005 - 19:39 #7
Hvis det er mig der skal smide et svar - så springer jeg over. Det var jo Rlundsgaard der hjalp *S*

Jeg blev selv klogere, når jeg kommer til dertil i spillet ;-)
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2005 - 10:46 #8
Husk at lukke dine spørgsmål *S*