Avatar billede canon Nybegynder
21. juni 2005 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WLAN avaya AP-3 / kan ikke huske username

Jeg står i den situation at jeg skal på et Access Point AVAYA AP-3 og kan ikke huske username, jeg har password'et og har prøvet med admin og root (har google'et lidt) Nogen som ved hvordan man kan se det ?
Jeg er kommet på AP'et vha telnet med det passwd jeg kender, så det kan måske være en hjælp ? :)
Jeg har fundet 'httppasswd' så det kan ændres men ikke user
Avatar billede canon Nybegynder
21. juni 2005 - 14:24 #1
tror godt at jeg kan sætte det meste vha telnet med jeg er ikke så fern til deres syntax, vill være lidt nemmere med lidt GUI ;)
Avatar billede canon Nybegynder
21. juni 2005 - 14:25 #2
fandt username, det var 'blankt' ;)
Avatar billede canon Nybegynder
21. juni 2005 - 14:25 #3
svar
Avatar billede jpvj Nybegynder
21. juni 2005 - 14:28 #4
Users guide finder du her:
http://support.avaya.com/elmodocs2/wireless/Docs/AP/AP3-UG-ENU.pdf

På side 45 kan du se, at du blot skal lade username feltet være tomt for at logge ind.