Avatar billede thorin_deathrage Nybegynder
21. juni 2005 - 02:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

trenger Maks.dcu

jeg trenger masks.dcu
den skal etter d jeg kan skjønne være med i pro og enterprise versjonen, men ikke i personal versjonen (som jeg har)..

kan noen gi meg en link for å laste den ned eller maile den til meg?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. juni 2005 - 02:27 #1
citat ang "masks.dcu": "...this [ copy of masks.dcu sourcecode ] would violate your Delphi license agreenment, not to mention violating Borlands copyright...
...
Masks.pas IS included in the Professional Edition of Delphi 5."

Det er en fil, der findes i Professional versionen.. det betyder, at man skal have en ekstra license, for at må bruge filen.

Dette spørgsmål ( http://www.eksperten.dk/spm/627414 ) er derfor ikke tilladt, jvf Ekspertens regel §2.7.1:

[Det er ikke tilladt at] "spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder... ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale."

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Hvis du ikke lukker dette spm, kan det tvangslukkes af en coadmin/admin, og du vil miste dine points.

Du lukker et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at checke om dit svar er accepteret, inden du går videre.

/theSurfer
Avatar billede thorin_deathrage Nybegynder
21. juni 2005 - 15:35 #2
OK sletter nå... tenkte ikke på det, beklager!