Avatar billede gamezonen Nybegynder
20. juni 2005 - 21:07 Der er 4 kommentarer

Clan Script

hej er der nogen der vil hjælpe mig med at lave en clan del på min hjemmeside ?

det skulle kunne gøre

Klan navn
Kort navn
Spil ( cs,bf1942, o.s.v
Hjemmeside
War regler
Note
Avatar billede pallotto Nybegynder
20. juni 2005 - 21:20 #1
Jeg tror du vil få mere ud af at flytte spørgsmålet til opgaver..

For mig at se ligner det mere en opgave end noget man kan give et svar på.
Avatar billede gamezonen Nybegynder
20. juni 2005 - 21:31 #2
Ja ved det godt når du siger det men har ikke flere Point
Avatar billede pallotto Nybegynder
21. juni 2005 - 22:30 #3
Hehe.. okay.. men så kunne du jo give dig selv de her points. og oprette din opgave inde under opgaver.
Og måske sige at du godt vil give lidt penge for det :). Hvis du siger det så er der helt sikkert nogen som godt vil lave noget for dig. Penge hjælper altid :)
Avatar billede mahuni Nybegynder
22. juni 2005 - 12:46 #4
www.vwar.de

Burde kunne hjælpe dig, tror jeg