Avatar billede babbelutten Nybegynder
20. juni 2005 - 20:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3D på dansk

Kort spørgsmål:

Er det muligt, at få/lave/finde en fil som kan oversætte 3Ds MAX til dansk?
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. juni 2005 - 10:24 #1
Nej. Det med at hænge ved i engelske timerne, 3d foregår på engelsk :)
Avatar billede babbelutten Nybegynder
21. juni 2005 - 21:55 #2
Kunne godt være, man kunne lave en fil til 3Ds max
Avatar billede osborne Nybegynder
27. juni 2005 - 20:45 #3
Som Michael siger så er det vigtigt at kunne engelsk hvis du vil gøre dig forhåbninger om at komme ind i 3d branchen. Alle programmer og især tutorials, og de fleste bøger, videoer og web-sider om 3d er på engelsk. Så ja .. hæng i med det engelske (se film uden at læse underteksterne er en god måde at lære en masse engelsk på en god måde synes jeg)
Avatar billede coolby Nybegynder
27. juni 2005 - 20:49 #4
Hvis du gerne vil i gang findes nogle gode bøger som er skrevet af en dansker på Futurecom Århus

Kan købes her http://www.3d-shoppen.dk/shop/productlist.asp?Id=1201 for 224 kr. til 3D Studio Max 6 eller for 30 kr. til 3D Studio Max 5
Avatar billede babbelutten Nybegynder
28. juni 2005 - 10:05 #5
Altså det ikke fordi jeg er en idiot til engelsk - det er bare nogle andre ord som fx. er med i 3Ds max.

Jeg har anskaffet mig 3Ds MAX grundbogen - hvilket er en ret god bog og har bestilt den via FutureCom Århus - hvilket er meget billigere.
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. juni 2005 - 12:35 #6
Så er der jo ingen problemer, så det bare kører derud af skipper ;)
Avatar billede babbelutten Nybegynder
03. juli 2005 - 13:29 #7
Nåh lukker det her..