Avatar billede nebelong Nybegynder
20. juni 2005 - 19:53 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

MSN 6 på dansk?

Hej,

Jeg dummede mig tidligere i dag ved at installere MSN 7 som er alt muligt nyt gejl som jeg ikke gider have... Nu er jeg så på jagt efter den tidligere version hvor der ikke er alle de skumle smileys osv med ... Er der en der har et link? :)
Avatar billede donnac Nybegynder
20. juni 2005 - 20:03 #1
Hejsa. Har du msn, så kan jeg sende den derover ??
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:03 #2
tsk tsk - be carefull :o) MSN 7 kan de godt beholde for dem selv, hent 6.2 her: www.ebased.dk/msn6.2.exe den er færdig med upload om 4 min.
Avatar billede nebelong Nybegynder
20. juni 2005 - 20:05 #3
Ellers tak Donnac...

Promt: Lyder godt, er det dansk?
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:05 #4
Smider lige et svar, og min upload på sølle 128kb knokler! :o)
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:06 #5
Den er så dansk som den kan være :)
Avatar billede donnac Nybegynder
20. juni 2005 - 20:06 #6
Altså jeg har msn 7.0 på dansk. Men okay...
Avatar billede nebelong Nybegynder
20. juni 2005 - 20:07 #7
Det er helt okay P, har ikke travlt... :)
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:09 #8
Så er den der, så bare hent - og ja stadig 7.0 Kan de beholde for dem selv, aaalt for poppet :o)
Avatar billede nebelong Nybegynder
20. juni 2005 - 20:10 #9
Tusind tak for det P, er hentet nu ... :) :)
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:11 #10
Perfekt :o)
Avatar billede nebelong Nybegynder
20. juni 2005 - 20:12 #11
Den bliver ved med at sige at der er en nyere version hver gang jeg forsøger at logge på, hvordan fanden får man den til at fatte at man ikke gider installere det lort?
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:18 #12
Man kan udskyde det en uge af gangen, det kan man ihvertfald på den installation jeg har kørende, men den var jo os installeret før 7.0eren
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:19 #13
Jeg overvejer også at gå over til trilian igen
Avatar billede nebelong Nybegynder
20. juni 2005 - 20:20 #14
Hvad er det der trilian ?
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:23 #15
http://www.ceruleanstudios.com/ et multi-chat program, så man kan have både MSN, ICQ, IRC ect i et program, men overvejer bare at bruge det til MSN, da den nye stinker.
Avatar billede nebelong Nybegynder
20. juni 2005 - 20:28 #16
Tror jeg at jeg prøver... Tak for det... I det nye MSN, behøver man at højreklikke og så trykke send online meddelse hvis man vil sende en besked? Kan man ikke aktivere det med at man double klikker på personen man vil snakke med?
Avatar billede promt Nybegynder
20. juni 2005 - 20:51 #17
Jo skulle jeg da mene? Det fungere vel på samme måde som 6'eren bare med en masse andet + reklamer :o)
Avatar billede nebelong Nybegynder
20. juni 2005 - 21:01 #18
Nej for når jeg double klikker så sker der ingenting..
Avatar billede himmelko Juniormester
12. juli 2005 - 16:48 #19
Hey det link der til 6.2 virker det ikke længere? :/ der sker ihvertfald ikke lige noget når jeg trykker.. og jeg ville også meget gerne tilbage til 6.2 :)
Avatar billede promt Nybegynder
12. juli 2005 - 18:22 #20
Nej jeg har slettet det igen :o) Når du installere det brokker det sig konstant og VIL have du opdatere, det er ret belastende, mit foreslag, gå over til ICQ skråt op derude MSN! :o)