Avatar billede yngve72 Nybegynder
20. juni 2005 - 19:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mmc kort er skrivebeskyttet hjælp

Hejsa har lavet en tråd et andet sted men den ligger nok forkert siden der ikke bliver skrevet ang det,for det plejer at gå meget stærkt med svar herfra :-) Tak for det...
Nå men jeg har et MMC kort som er skrivebeskyttet og den skulle jeg gerne have fjernet så jeg kan overføre nogle Mp3 filer til det kort så jeg kan bruge det i min CD afspiller i bilen....men jeg kan simpelthen ikke fjerne den...plz hjælp
Avatar billede jokkejensen Novice
20. juni 2005 - 19:39 #1
kan du skille det af ? nogle kort har en lille kontakt..

Alternativt sæt lidt tape på den sidste "pin" som er tættere på kanten af kortet..
Avatar billede jokkejensen Novice
20. juni 2005 - 19:43 #2
kig også lige her :

HKEY_LOCAL_MACHINE\ System\ CurrentControlSet\ Control\ StorageDevicePolicies

with name WriteProtect
Typ: DWord-value
value 0 = write protection deactivated
value 1 = write protection activated

Bruger du drivere til den cardreader eller windows normale ?
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2005 - 21:41 #3
Hvor mange gange skal du spørge om dette ? http://www.eksperten.dk/spm/627321 Luk det ene spørgsmål ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juni 2005 - 22:09 #4
det her er tredie gang du spørger om det samme, luk de 2 andre.

kender ikke til MMC kort, men man må ikke bare slette indholdet fra stifinder.
Hvis man f.eks. har et Compakt Flash kort til et kamera skal man slette det fra kameraet, ellers kan man risikere at kortet ikke duer ved sletning fra Stifinder.
Avatar billede yngve72 Nybegynder
07. juli 2005 - 23:23 #5
hvis i læser hvad jeg har skrevet...at denne er skrevet et andet sted med ligger nok forkert og der er kun 2 og ikke 3.....so easy now