Avatar billede tl Nybegynder
20. juni 2005 - 13:24 Der er 11 kommentarer

Maven og WebSphere.

Findes der en nem integration imellem IBM WebSphere og MAVENS måde at bygge og deploye på?

Den skal kunne bygge vores EJB projekt samt deploy det på WAS 6.0....

Måske skal man kalde ANT istedet?  findes der plugins til Maven was 6.0?

tak!
T
Avatar billede arne_v Ekspert
20. juni 2005 - 13:42 #1
http://maven-plugins.sourceforge.net/maven-was5-plugin/index.html

virker ikke med 6'eren ?

(jeg bruger ikke selv Maven)
Avatar billede tl Nybegynder
20. juni 2005 - 14:26 #2
den virker efter sigende ikke på 6'eren.
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 20:05 #3
mon ikke du burde få lukke tdine spørgsmål først , du virker ikke særlig seriøs....
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 01:40 #5
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:31 #6
brug for mere hjælp ?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2007 - 02:35 #7
screem_brille>

forventer du 100 point som tak for at have bedt spørger om at lukke sine spørgsmål
og give feedback ????
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:38 #8
næ faktisk ikke, skriver bare om folk mangler mere hjælp i alle de åbne spørgsmål jeg deltager i, og tvivler på om de overhoved er aktive endnu. (altså brugerne)
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2007 - 02:43 #9
1)  jeg synes at du skal undlade at rykke for feedback i tråde, hvor dit eneste
    bidrag er brokke dig over spørgers mange ikke afsluttede spørgsmål

2)  og jeg synes at du skal undlade at ligge svar i tråde, hvor du ikke har
    bidraget med noget som helst omkring det stillede spørgsmål
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:49 #10
ud af 1200 gennemgåede spørgsmål kan det ikke undgåes der er et par smuttere, men er ellers enig med dig.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2007 - 02:56 #11
hvis du læste tråden inden du lagde svar, så burde det vel ikke være noget problem at
undgå smuttere