Avatar billede jakobj Praktikant
20. juni 2005 - 12:18 Der er 2 kommentarer

Zoom ind på højtopløselige billeder?

Jeg har brug for en teknologi eller et dansk firma, der kan levere følgende:

- Mulighed for at vise højt opløselige billeder på nettet
- Det store billede loades hurtigt, men detaljerne i billedet loades løbende
- Mulighed for at zoome ind på forskellige områder af billedet

Er der nogen, der ved hvem der kan levere det - eller evt. hvilket software jeg skal bruge for selv at lave det?
Avatar billede macmops Nybegynder
29. juni 2005 - 13:27 #1
Du skal lave et Flash element...det vil helt klart være det nemmeste...
Avatar billede ture Nybegynder
23. juli 2005 - 13:36 #2
ja nemlig..  brug flash.. check evt. hot-scripts.com d kan være der er et script der der eller et galleri system, der lige har den funktion du mangler..
held og lykke..