Avatar billede cbadk Novice
20. juni 2005 - 01:19 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Desperat mangel på svar

Hej alle her på exp.dk

Jeg er ved at lave en opgave og har fået nogle mærkelige / underlige spørgsmål og jer håber i måske kan hjælpe mig!

Jeg skal vide følgende:
Funktion og virkemåde
Kapacitet
Rækkevidde
stikforbindelser
kommunikationsform
anvendelse i praktisk

for følgende:
LPT,RS232 (comport), usb , fireware,IR

!!!!

Kender i nogle sider hvor man kan finde noget om det ??

Med venlig hilsen
cbadk
Avatar billede shb Nybegynder
20. juni 2005 - 08:57 #1
www.howstuffworks.com er altid go' :)
Avatar billede john.doe Nybegynder
20. juni 2005 - 09:06 #2
en anden god adresse http://www.hardwarebook.net/
Avatar billede scb Praktikant
20. juni 2005 - 09:56 #3
Avatar billede mac4ever Nybegynder
20. juni 2005 - 10:08 #4
jeg forstår ikke dit spørgsmål, du er tydeligvis ved at tage en IT uddannelse af en eller anden art. Tro mig, det er ikke det letteste bare at få svarene, det lære man ikke noget af. Når du senere måske kommer ud i en virksomhed, vil du fremstå meget mere professionel og vidende, når du kan svare på disse ting. I stedet fora tbare sige,  .....øøø det skal jeg lige slå op. Jeg siger ikke man skal være et omvandrende oracel, men under ens uddannelse og lære tid, er det vigtigt at opsøge så meget viden som muligt, og selv lære hvor man kan finde evt. svar.

Det er bare min menning.

(Har selv taget en IT uddannelse, fandt læreplads, og har nu fast arbejde samme sted.)
Avatar billede cbadk Novice
24. juni 2005 - 07:23 #5
scb > mange tak for den gode hjemmeside
john.doe > også mange tak for den gode hjemmeside

shb> lidt for simpelt forklaring !