Avatar billede rixco Nybegynder
19. juni 2005 - 22:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Signatur - med en politik eller lign

Hej

Vi har lige fået Lotus Notes "den sidste nye"(tror nok det er ver.6)

Da vi skal have lavet en fast signatur for alle i firmaet, skal jeg skrive det hele ind for hver enkelt.

Jeg vil derfor høre om der er mulighed for at lave en excel eller txt fil og så importere den ind med alle navne og telefonnumre o.l.

P.S. vi har kontore både i DK og i andre lande, så det må gerne være noget der tager hensyn til dette.
Avatar billede rixco Nybegynder
19. juni 2005 - 22:08 #1
Hej Igen
Jeg glemte også at fortælle at jeg ikke er en stor haj til Notes, så det ville være dejligt hvis det var nemt at gøre, eller der fulgte en vejledning med. ;-)
Avatar billede leif Seniormester
19. juni 2005 - 22:22 #2
Er det nøjagtig det samme der skal stå i bunden af alle emails eller er din signatur også med afsenders navn ?
Avatar billede rixco Nybegynder
19. juni 2005 - 22:28 #3
Hej Leif

Der er jo flere felter at vælge i mellem

Men vi bruger den i Højre side, hvor man kan vælge Firma, adresse, Telefon, postnr, by, & faxnr står i venstre side - Lige nu

Men ja det kunne være dejligt hvis jeg kunne skrive det hele ind persons navn og stillingsbetegnelse, og lokal nr, og Afdeling ind også.
Avatar billede rixco Nybegynder
23. juni 2005 - 00:19 #4
det ser ud til at jeg må igennem den svære vej æv æv
Avatar billede leif Seniormester
23. juni 2005 - 07:01 #5
Jeg ved at en af vores afdelinger har lavet det sådan at de sender en knap til folk som de trykker på, bliver pænt spurgt om navn, lokal og evt. stilling (Ville sagtens kunne udvides med afdeling) så generer den selv alle de oplysninger den skal, ligger det i en html file som der henvises til i signature.
Avatar billede stokking Nybegynder
07. september 2005 - 17:09 #6
Heyyy, er det her stadig et issue ?
Avatar billede rixco Nybegynder
10. september 2005 - 09:51 #7
Nej det er det ikke mere - men ellers mange tak ;-)