Avatar billede vikingjan Nybegynder
19. juni 2005 - 22:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netkort til bærbar

Jeg har en ældre IBM thinkpad med et ethernet pci-kort, der gik i stykker. Nu har jeg investeret i et nyt fra Zitech, men kan ikke få det til at virke. Den siger at pci-interupt ikke er aktiveret og at man skal aktivere irq-styring. Jeg trykker på knappen for at aktivere irq - genstarter, men så er irq igen ikke aktiveret. Hvad gør jeg ???

Jan
Avatar billede kitesurferen Nybegynder
20. juni 2005 - 06:15 #1
Hej Jan du skal sikkert ind i BIOS, inden maskinen starter styressytemet op, noget med F2 eller F10 eller DEL, derinde kan du Aktivere det.

Jesper
Avatar billede vikingjan Nybegynder
20. juni 2005 - 17:32 #2
Jeg prøver, tak for svaret.
Jan