Avatar billede figora Nybegynder
19. juni 2005 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til installation

Jeg har brug for hjælp, til at ligge Suse ind på min computer. jeg har delt min hardisk op i partioner, og Windows XP ligger på.
Jeg har prøvet at gå igang med indstallationen, men den vil gerne formattere min hardisk. er den nogen der kan hjælpe mig med at bevare min hardisk og bare ligge suse på???
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2005 - 20:18 #1
den vil vel kun formatere de partitioner som den selv skal bruge ??
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2005 - 21:22 #2
Under installationen vælger du "brugerdefineret installation"
herefter vælger du at hele molevitten skal installeres på din extra partition
THAT`s ALL
Avatar billede figora Nybegynder
19. juni 2005 - 23:17 #3
lukker det spørgsmål, da jeg opretter et andet spørgsmål, hvor jeg starter helt fra bunden... i siger bare til hvis i vil have points'ne??
Avatar billede figora Nybegynder
25. juni 2005 - 19:31 #4
lukket