Avatar billede fnoop Nybegynder
19. juni 2005 - 12:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

D-Link router fungere ikke helt

Hej

Jeg har købt en D-Link DI-514 router og har sat den op efter medfølgende "Quick Installation Guide". Jeg kan godt komme på nettet via swithen (kabel), men ikke via det trådløse.
WLAN LED blinker konstant, hvorfor det?

Jeg har en bærbar, som har indbygget PCI kort!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. juni 2005 - 12:50 #1
Har du sat sikkerhed op?
- Kryptering? (i router og på PC)
- Mac Filter? (i Router)
- SSID? (i router og på PC)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. juni 2005 - 12:51 #2
Forresten glemte helt, har du tændt for dit netkort i den bærbare? Mange (de fleste) bærbare skal man trykke på en knap/tates kombination, for at tænde for senderen i det trådløse netkort. Dette er af hensyn til flysikkerhed.
Avatar billede fnoop Nybegynder
20. juni 2005 - 09:56 #3
Fandt løsning, det var driveren der var noget galt med. Installeret den om og så virkede det!