Avatar billede mygskys Nybegynder
18. juni 2005 - 18:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sd flash hukommelse

Jeg er ved at investere i Hp Photosmart R707. Jeg har kigget efter hukommelseskort på edbpriser.dk og mit spørgsmål er, om jeg kan benytte dette kort til mit kamera:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116853
Avatar billede djmaster Nybegynder
18. juni 2005 - 18:43 #1
Det kan du(kan i hvert fald ikke se andet). Hvorfor tror du at du ikke kan?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. juni 2005 - 08:03 #2
Der KAN være en øvre grænse for, hvor meget hukommelse du kan komme i kameraet. Jeg har selv R717, og der kan der sagtens gå 1 GB i... Men om der kan i R707 ved jeg ikke. Det skulle gerne stå i manualen.
Avatar billede djmaster Nybegynder
19. juni 2005 - 09:57 #3
Okay, så må jeg give fortabt. Det har jeg nemlig ingen anelse om
Avatar billede summer Mester
19. juni 2005 - 11:19 #4
Direkte fr manualen til Hp Photosmart R707 som jeg også har:
" Kameraet understøtter muligvis hukommelseskort op til 22GB, men HP har kun testet op til 512MB. Kort større end 2GB kan ikke bruges. At kortet har en stor kapacitet har ikke indflydelse på kameraets ydelse, men hvis der er man filer på kortet (over 300) tager det længere tid at tænde kameraet"
Avatar billede mygskys Nybegynder
24. juni 2005 - 00:12 #5
tak for det