Avatar billede donnieb Nybegynder
18. juni 2005 - 17:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VHS til PC

Jeg har et MSI NVIDIA 6600GT med video-in altså dette kort: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=340863
Jeg vil gerne have kopieret mine gamle vhs film over på min PC som Mpeg eller avi filer.
Jeg har prøvet at sætte min VHS video til fra scart til S-Video og Composite indgangen til grafikkortet og ingen af disse ser ud til at virke... Jeg bruger Pinnacle studio plus 9.3 til at importere med. Jeg for altså ikke vist noget billed på skærmen over hovedet.

På forhånd tak!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. juni 2005 - 19:38 #1
... bare for at prøve om der er hul igennem:
WindowsMovieMaker har også en "Import fra kilde" funktion - den har jeg brugt et par gange...

WindowsMovieMaker2 følger med ServicePack2
Avatar billede donnieb Nybegynder
27. maj 2006 - 09:37 #2
Konklusionen er at kortet nok ikke er det bedste at bruge i sammenhængen, så jeg fik lavet det andet steds.