Avatar billede antlogik Nybegynder
18. juni 2005 - 15:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

C drevet vises ved opstart

Ligepludselig er mit C drev begyndt at åbnes hver gang jeg logger ind på min bruger. Andre brugere jeg har sker det ikke for.
Jeg kan ikke huske hvornår det er sket, men det har været sådan i et stykke tid nu. Og jeg har absolut ingen anelse hvorfor det er sket.

Ville være rigtig rart med lidt hjælp, da det er ret så irriterende at skulle lukke den ned hver gang, samtidig med at det faktisk for opstarten til at gå lidt langsommere.
Avatar billede jokkejensen Novice
18. juni 2005 - 15:59 #1
kig eventuelt i start mappen i "start" -> "programmer" -> "start" ... disse programmer afvikles ved start .. hvis du har et explorer ikon eller et C: der står der inde, så tryk højre på det og slet..

Endvidere med lidt windows erfaring kan du trykke "start" -> "kør" -> skriv "msconfig"... igen under fanebladet "start" står de processor der startes ved login, men jeg mener disse er globale for alle konti's...
Avatar billede antlogik Nybegynder
19. juni 2005 - 13:57 #2
der er intet i programmer>start som ikke skal være der. Umiddelbart kan jeg ikke finde noget i msconfig. Det kan være lidt svært da jeg ikke aner hva der skal være der, og hvad der ikke skal.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. juni 2005 - 16:40 #3
Så rul denne:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#startuprun
Kigger dyberer end MSConfig...

Andet alternativ:
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. juni 2005 - 16:40 #4
PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor noget forsinket feedback...
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2005 - 16:49 #5
"PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor noget forsinket feedback..." Måske et utroligt dumt spørgsmål, er der nogen der har gjort opmærksom på problemet overfor dem som må antages at ha`en interesse i at denne købmandsbutik kører ?jeg er lige kommet hjem fra ferie og troede faktisk at det med mailserveren var i orden
Avatar billede antlogik Nybegynder
20. juni 2005 - 23:17 #6
det virkede med StartupRun. Det var MessengerPlus3 der gjorde det. Det er ellers et stykke tid efter at jeg smed msn plus3 væk, at problemet kom.

Mange tak for hjælpen. Smid et svar majsmarken og så ska du få dine point :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. juni 2005 - 10:33 #7
ping...

MessengerPlus3 på spil igen: http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. juni 2005 - 10:34 #8
PS: Læg evt. også selv et [svar] og vi ka' dele de 200 P.