Avatar billede viggo Nybegynder
30. oktober 1999 - 20:23 Der er 14 kommentarer

Win2K+Dxr3

Hvordan har I gjort, hvis der er nogle derude der har gjort det ?
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 1999 - 19:15 #1
Vi har bare gjordt det !

mvh

Lalle
Avatar billede Slettet bruger
01. november 1999 - 14:45 #2
Tjaa, prøv updaten til Win2k
Avatar billede viggo Nybegynder
04. november 1999 - 22:51 #3
lalle >> for lalleglad idiot ?
netdex >> Hvor finder du service packs til win2k ? Jeg kan ikke finde nogle!

Det var åbenbart muligt at finde en der ved en skid, på denne side!
Avatar billede Slettet bruger
17. november 1999 - 14:17 #4
Hvad er Dxr3
Avatar billede sieg Nybegynder
19. november 1999 - 23:58 #5
Jeg har fået mit Dxr2 til at virke, under build 2167. Jeg har hentet den nyeste driver+player fra creative, og brugt den driver der er beregnet til win98se, den hedder vist wdm?? Det skal dog lige siges, at jeg først har fået driveren fra win98se til at virke under denne build
Avatar billede bliddo Nybegynder
21. november 1999 - 13:17 #6
Jeg har også problemer med DXR3 under Win2K. Men det er også build 2128...
Maskinen crasher når jeg forsøger at starte DVD encore player'en.

Sieg: Er build 2167 en RC3?
Avatar billede bliddo Nybegynder
23. november 1999 - 14:06 #7
Nu har jeg prøvet med build 2183... Stadig det samme problem. Win98 driveren godtages ikke af Win2000, og playeren crasher ved afspilning.

Er der nogen der har prøvet sig ad med Hollywood Plus driverne ?? Det skulle vist være næsten det sammme hardware i begge kort (Hollywood Plus = Creative DXR3 ??) Der ved jeg i hvertfald at der er kommet (beta)drivere til Win2000.
Avatar billede sieg Nybegynder
23. november 1999 - 15:38 #8
RC3 er build 2183. Har du brugt den alm. win98 driver?? Du SKAL bruge den der hedder wdm, og ligger i sin egen folder. Filen ligger hos creative, kan ikke lige huske hvad den hedder.
Avatar billede lp Nybegynder
29. november 1999 - 13:17 #9
Jeg tror dette skulle virker:

Download følgende 2 filer:

http://www.cyberlife.dk/files/drivers/hollywood_plus/HPWK20W1.ZIP

og

http://www.cyberlife.dk/files/drivers/hollywood_plus/HPWK20W2.ZIP

Installer driverne og genstart din maskine.

Så ser det ud til at køre, men går du ind i EventViewer, så ser du, at MPEG miniport ikke er startet op. Du skal så gå ind i registreringsdatabasen, og ændre følgende streng fra 1 til 0: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\rmquasar\Device0\Parame ters\IsPNP=0 (default is DWORD=1). Genstart.

Nu ser det ud til at virke, men for virkelig at få det til at køre, skal du launche DVD Station via v.4.1 af ZoneSelector, som du kan hente her:

http://www.cyberlife.dk/files/other/zoneselector/zs41.zip

Det er ikke sikkert det er nødvendigt at ændre strengen i reg'en, men prøv dig frem

Informationerne er hentet på cyberlife.dk - jeg er ikke forfatter, men jeg fandt da noget som jeg håber kan hjælpe dig!!

Håber det lykkedes :-)

LP
Avatar billede lp Nybegynder
29. november 1999 - 13:24 #10
Jeg kan dog se at der skulle være lavet endnu en opdatering som løser problematikken omkring NTSC --> PAL konvertering. Endvidere skulle de nye drivere også understøtte DTS hvis du har en forstærker der kan klare det.

De kan hentes her og skulle erstatte de 2 andre som jeg gav dig adressen på imit sidste indlæg. Jeg ved dog ikke om det er smartest at starte med de andre, for derefter at afinstallere dem og putte disse på istedet, hvis det hele kører med den anden løsning.

Disk 1 hentes her:

http://www.spilzonen.dk/cyberlife/drivers/hollywood_plus/win2k/Hpk20bw1.zip

Disk 2 hentes her:

http://www.spilzonen.dk/cyberlife/drivers/hollywood_plus/win2k/Hpk20bw2.zip

Held & Lykke :-)

LP
Avatar billede lp Nybegynder
30. november 1999 - 01:03 #11
Hvordan ser det ud viggo?

Får du testet det eller har du smidt dit drev ud ad vinduet?

LP
Avatar billede lp Nybegynder
02. december 1999 - 16:45 #12
Hey Viggo,

Skal du ikke afvise eller acceptere mit svar?

Du må da have haft tid til at prøve det nu og jeg er lidt spændt på om du får det til at virke!!

LP
Avatar billede webbie Nybegynder
28. oktober 2000 - 21:07 #13
Hejsa Viggo,

Jeg ved ikke om du har fået løst dit problem...godt nok kan jeg se, at det er 1 år siden du postede det, men siden er der altså kommet en løsning fre Creative.
Du kan hente en BETA på deres hjemmeside. Jeg har selv brugt denne beta og de er ikke kommet længere med at lave en final-version, men betaen virkerde upåklagelig på min pc. Samtidig ligger filerne til Win9x også deri. Jeg håber ikke det er for sent!!
Webbie
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 16:44 #14
Har du fået det til at virke? Nu køre det jo også en lidt nyere DirectX, så deeeet