Avatar billede tjensen Nybegynder
17. juni 2005 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konventer min wdb fil

Hey!

Er der en som kan hjælpe mig med at konventer en wdb fil til eventuelt en cvs eller xls?

hilsen Thomas
Avatar billede tjensen Nybegynder
20. juni 2005 - 16:07 #1
Lukker fandt selv svaret!

For andre intresseret, se her:
http://www.rl-software.com/converter/wks-wdb-to-excel-converter.htm
Avatar billede bosco Nybegynder
23. marts 2006 - 10:41 #2
Hej!

Købte du programmet, eller lever du bare med den stjæler lidt text:) ?

-Max
Avatar billede tjensen Nybegynder
23. marts 2006 - 15:36 #3
Hey Max,
Uha det er jo ved at være noget tid siden.
Købte i hvert fald ikke programmet. Man kan dw en trialversion på det link jeg smed dengang. Tror cirka det var den jeg brugte.

//Thomas
Avatar billede bosco Nybegynder
23. marts 2006 - 21:09 #4
ja det kunne jeg se :) men tænkte jeg lige ville høre.
Jeg faldt faktisk over programmet før jeg søgte herinde, så tænkte jeg lige ville vide hvordan du havde gjort. Jeg prøvede om man evt. kunne lave 3-4 konverteringer af filen, og så få hele teksten med, meeen det lykkedes ikke helt. så jeg er stadig lidt på bar bund. for de felter den ryder er perosn numre og andet som man ikke lige kan huske i hovedet :)

-Max
Avatar billede tjensen Nybegynder
24. marts 2006 - 12:35 #5
Hmm,
Sidder lige og læser om Navicat. Måske kunne det være interesant for dig..
Men det ligger det godt nok over i en db. Så kunne det være du kunne få alt data med den vej igennem.
www.navicat.com